Gå til innhold

Hva slags dyr fascinerer deg?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Jeg ELSKER katter, og skulle gjerne hatt hund, men det er ikke temaet nå :wink:

Jeg er nemlig veldig fascinert av krypdyr, spesielt øgler, firfisler og krokodiller. De er så merkelige skapninger, og minner meg nesten om dinosaurer. Jeg blir nesten ærbødig når jeg en sjelden gang får se en firfisle.....

Hva slags dyr fascinerer deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle slags katter, jeg synes de er nydelige omtrent uansett hvordan de ser ut. Kaniner er også søte da. Men det er også de eneste dyrene jeg liker - jeg har alvorlig krypdyrfobi, kan ikke fordra hunder, og skjønner ikke poenget med gullfisker, fugler, hamster og diverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hai og store kattedyr... mystiske og flotte, ellers så er jeg fascinert av alle dyreslag, men de to førstnevnte som en klar vinner... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er dyreprogrammer om enten

* krokodiller

* slanger

* haier

...er det umulig å rive meg vekk fra skjermen!

Utrolig fascinerende skapninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store kattedyr som løver og tigre.

Elefanter synes jeg og er fascinerende.

Ser mye på dyrefilmer fra Afrika for fireåringen elsker afrikanske dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delfiner, løver og tigere, og ikke minst gorillaer. Jeg falt fullstendig for gorillaer etter å ha sett et program om Koko.

Egentlig fascinerer alle levende skapninger meg, fra tøffeldyr til elefanter. Det er helt utrolig hvordan de er satt sammen og hva de kan gjøre. Livet er fantastisk. :D (Og jeg er biologinerd :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyr som virkelig fasinerer meg er alle Kattedyr, store som små. Ellers så er jeg også kjempefasinert av Delfiner og Ulver. Stuen min er full av delfinfigurer, har til og med tatovert en på meg. Ulven er også veldig flott og jeg vurderer å få en tatovert. Jeg er sånn at hvis jeg er fasinert av et dyr så vil jeg ha det med meg hele tiden, derfor er disse dyrene gjengangere på t-skjortene mine, og jeg får dem tatovert på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...