Gjest anonym12345 Skrevet 9. juni 2011 #1 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg og samboeren min har snart vært sammen 3 år. Jeg ønsker og gi ham noe extra fint og romantisk. Har noen forslag til hva jeg kan finne på og gi ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 9. juni 2011 #2 Del Skrevet 9. juni 2011 Utrolig vanskelig å hjelpe noen med sånne ting når man ikke kjenner personen. Men jeg ville gitt ham noe personlig og gøy - dvs noe som har med hans fritidsinteresser og hobbyer å gjøre. Er han interessert i film, ville jeg kanskje spandert noen kinobiletter på en fin kinosal, eller et boxsett med favorittserien eller noe sånt, er han Lars Monsen wannabe, ny fiskestang osv. Noe han vil bli glad for og som han synes er morsomt å "leke" med, og ikke nødvendigvis noe nyttig. Tenker slik fordi jeg blir mer glad for smykker enn jeg f.eks blir for nyttige ting som hårføner og lignende. Litt mer personlig når det ikke er noe man "må" ha nytt av. ...m.a.o jeg ville styrt unna barbermaskin og sokker. Du får ha lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå