Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #1 Del Skrevet 13. november 2003 Slettet. Hege (mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #2 Del Skrevet 13. november 2003 Slettet. Hege (mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amidala Skrevet 13. november 2003 #3 Del Skrevet 13. november 2003 Slettet. Hege (mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 Den her er bedre Link slettet. Hege Milde himmel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 Den her er bedre Link slettet. Hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 13. november 2003 #6 Del Skrevet 13. november 2003 Den første var slett ikke så overdrevet. Den har absolutt potensiale, og det så ut som om det er brukt materialer av god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #7 Del Skrevet 13. november 2003 Den første var slett ikke så overdrevet. Den har absolutt potensiale' date=' og det så ut som om det er brukt materialer av god kvalitet.[/quote'] Jeg synes jo i og for seg det var fint, men altfor voldsomt til en skarve tomannsbolig på 100 m2. Wannabe rich! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 14. november 2003 #8 Del Skrevet 14. november 2003 Få se hvordan du bor da, "gjest"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2003 #9 Del Skrevet 14. november 2003 Makan Helt idiotisk å legge ut link av andre menneskers hjem på nett for å gjøre narr av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. november 2003 #10 Del Skrevet 14. november 2003 *sjokkert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 14. november 2003 #11 Del Skrevet 14. november 2003 Syns ikke det så så ille ut... ville valgt andre farger selv - men det er jo fort gjort med en malekost. Det så forøvrig litt tomt og stusslig ut - hadde rydda "litt for mye" - men kjøkkenet så ut som at det bodde noen der. Syns ikke at det er noe galt i å ha det "fint" i et lite hus - man trenger ikke å være stormannsgal for det om. Selv om man har en leilighet på 90 kvadrat, så er det vel ikke meningen at alt må gå i hvitmalte vegger og furumøbler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 14. november 2003 #12 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg synes ikke at det første badet var oppsiktsvekkende på noen måte - verken råflott eller stygt. Jeg ville i hvert fall aldri fått hakeslepp over det badet dersom jeg hadde sett det i prospektet. Derimot husker jeg en leilighet jeg ble sjokkert over tidligere i år. Det var en stor klassisk Frogner-leilighet, og selve leiligheten var i og for seg ganske fin. Men måten den var innredet på var ganske skremmende! :o Flere steder var det satt opp små "altere" (med kors og stearinlys), i stuen var det en prøvedukke med sorte lakk-klær og på soverommet var det en prøvedukke i sykepleierdrakt. Overalt i hele leiligheten var det dessuten plassert helt identiske bamser. På kjøkkenbenken og kjøkkenskapene var disse identiske små bamsene plassert på rekke og rad, og de var også i vinduene, på do og overalt ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest timien-- Skrevet 14. november 2003 #13 Del Skrevet 14. november 2003 Så jeg som har en leiloighet på 65 burde bare la vær pusse op badet, og vis jeg nå er så dum at jeg gjør det så skal det se j*** ut etterpå? Og ikke fant jeg noe spesielt med den første heller jeg. Synes de fleste har slike bad jeg (ja av de som har pussa opp) Nei kjære du, tror nok heller du virka litt misunnelig jeg.. men jeg ønsker meg slike gardiner rundt dursjen som i nr to da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #14 Del Skrevet 14. november 2003 Den her er bedre Ohmighohd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 15. november 2003 #15 Del Skrevet 15. november 2003 Saken var vel heller om dette egentlig var fint... men det var jo gjennomført da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 15. november 2003 #16 Del Skrevet 15. november 2003 Synes den første var ganske fin jeg, hele leiligheten virka jo ganske nyoppussa, (men jeg så ikke så godt på de andre bildene, gadd ikke åpne småbildene), men gangen virka litt kjedelig i forhold. Den andre var ikke helt min smak.. iallefall ikke fargene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 16. november 2003 #17 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg tror jeg ville blitt ganske sur(!!!) dersom noen hadde lagt ut bilder fra mitt prospekt til spott og spe på nettet... :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 16. november 2003 #18 Del Skrevet 16. november 2003 Vi finner det upassende å linke til andres hjem i den hensikt å gjøre narr av smak o.s.v. Linkene er slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 16. november 2003 #19 Del Skrevet 16. november 2003 Enig!!! Sånne diskusjoner burde dere ta over PM, hvis dere absolutt må diskutere dette...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 16. november 2003 #20 Del Skrevet 16. november 2003 :-? Enig. syns du skal legge ut link til ditt hjem jeg, Gjest (slik Pjusk foreslo) så kan vi finne 10 feil hos deg istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå