Gå til innhold

Eks på overdrevet interiør


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den første var slett ikke så overdrevet. Den har absolutt potensiale, og det så ut som om det er brukt materialer av god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Den første var slett ikke så overdrevet. Den har absolutt potensiale' date=' og det så ut som om det er brukt materialer av god kvalitet.[/quote']

Jeg synes jo i og for seg det var fint, men altfor voldsomt til en skarve tomannsbolig på 100 m2. Wannabe rich!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det så så ille ut... ville valgt andre farger selv - men det er jo fort gjort med en malekost.

Det så forøvrig litt tomt og stusslig ut - hadde rydda "litt for mye" - men kjøkkenet så ut som at det bodde noen der.

Syns ikke at det er noe galt i å ha det "fint" i et lite hus - man trenger ikke å være stormannsgal for det om. Selv om man har en leilighet på 90 kvadrat, så er det vel ikke meningen at alt må gå i hvitmalte vegger og furumøbler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at det første badet var oppsiktsvekkende på noen måte - verken råflott eller stygt. Jeg ville i hvert fall aldri fått hakeslepp over det badet dersom jeg hadde sett det i prospektet.

Derimot husker jeg en leilighet jeg ble sjokkert over tidligere i år. Det var en stor klassisk Frogner-leilighet, og selve leiligheten var i og for seg ganske fin. Men måten den var innredet på var ganske skremmende! :o Flere steder var det satt opp små "altere" (med kors og stearinlys), i stuen var det en prøvedukke med sorte lakk-klær og på soverommet var det en prøvedukke i sykepleierdrakt. Overalt i hele leiligheten var det dessuten plassert helt identiske bamser. På kjøkkenbenken og kjøkkenskapene var disse identiske små bamsene plassert på rekke og rad, og de var også i vinduene, på do og overalt ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest timien--

Så jeg som har en leiloighet på 65 burde bare la vær pusse op badet, og vis jeg nå er så dum at jeg gjør det så skal det se j*** ut etterpå? Og ikke fant jeg noe spesielt med den første heller jeg. Synes de fleste har slike bad jeg (ja av de som har pussa opp)

Nei kjære du, tror nok heller du virka litt misunnelig jeg..

men jeg ønsker meg slike gardiner rundt dursjen som i nr to da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den første var ganske fin jeg, hele leiligheten virka jo ganske nyoppussa, (men jeg så ikke så godt på de andre bildene, gadd ikke åpne småbildene), men gangen virka litt kjedelig i forhold.

Den andre var ikke helt min smak.. iallefall ikke fargene :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...