Gjest Nerveuse Skrevet 13. november 2003 #1 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg er ltt bekymret for hva som er i veien med meg. Det begynte egentlig ved forrige mens. Jeg hadde mensen, men blødde ikke så mye. Jeg hadde menssmerter i tre-fire dager før selve mensen, det pleier jeg ikke å ha. Det er nå noen uker til neste mens. Jeg er skikkelig øm i brystene, stuptrett og føler meg ikke i toppform. Tenkte at det kunne være eggløsningen, men det burde vel ikke vare så lenge? Så nå lurer jeg på om jeg kan være gravid...men det skulle være null sjanse for det! Sist jeg hadde sex med kjæresten min var rett etter mensen, og han brukte kondom. Burde jeg ta en test? Eller glemme det bort?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #2 Del Skrevet 13. november 2003 Det du beskriver her er omtrent det samme som jeg hadde for et par mnd siden, og jeg var gravid... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 13. november 2003 #3 Del Skrevet 13. november 2003 Løp og kjøp graviditetstest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerveuse Skrevet 15. november 2003 #4 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg var på vei til å kjøpe en test, men så fikk jeg mensen...skikkelig også, ikke bare spotting som forrige gang. Så da er det nokj bare syklusen som rotet litt! Men takk for tips - det var jo det jeg var litt redd for. Passer ikke så godt å få barn nå, så jeg er glad det bare var mensen som var i anmars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. november 2003 #5 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg var på vei til å kjøpe en test' date=' men så fikk jeg mensen...skikkelig også, ikke bare spotting som forrige gang. Så da er det nokj bare syklusen som rotet litt! Men takk for tips - det var jo det jeg var litt redd for. Passer ikke så godt å få barn nå, så jeg er glad det bare var mensen som var i anmars![/quote'] Vil ikke skremme deg, men det hender at noen har mensen selv om de er gravide har jeg hørt. Så det er kanskje lurt med en test i tilfelle om du er veldig usikker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #6 Del Skrevet 16. november 2003 Kan vel ikke løpe å ta graviditetstester hele tiden heller?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 16. november 2003 #7 Del Skrevet 16. november 2003 Er man usikker - og om man har grunn til å være usikker - så ville jeg synes det var bedre å ta test enn å gå og lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå