Gå til innhold

rare symptomer...?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nerveuse

Jeg er ltt bekymret for hva som er i veien med meg. Det begynte egentlig ved forrige mens. Jeg hadde mensen, men blødde ikke så mye. Jeg hadde menssmerter i tre-fire dager før selve mensen, det pleier jeg ikke å ha. Det er nå noen uker til neste mens. Jeg er skikkelig øm i brystene, stuptrett og føler meg ikke i toppform. Tenkte at det kunne være eggløsningen, men det burde vel ikke vare så lenge? Så nå lurer jeg på om jeg kan være gravid...men det skulle være null sjanse for det! Sist jeg hadde sex med kjæresten min var rett etter mensen, og han brukte kondom. Burde jeg ta en test? Eller glemme det bort?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nerveuse

Jeg var på vei til å kjøpe en test, men så fikk jeg mensen...skikkelig også, ikke bare spotting som forrige gang. Så da er det nokj bare syklusen som rotet litt! Men takk for tips - det var jo det jeg var litt redd for. Passer ikke så godt å få barn nå, så jeg er glad det bare var mensen som var i anmars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på vei til å kjøpe en test' date=' men så fikk jeg mensen...skikkelig også, ikke bare spotting som forrige gang. Så da er det nokj bare syklusen som rotet litt! Men takk for tips - det var jo det jeg var litt redd for. Passer ikke så godt å få barn nå, så jeg er glad det bare var mensen som var i anmars![/quote']

Vil ikke skremme deg, men det hender at noen har mensen selv om de er gravide har jeg hørt. Så det er kanskje lurt med en test i tilfelle om du er veldig usikker..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...