Linnda Skrevet 12. mai 2002 #1 Del Skrevet 12. mai 2002 Hei og hopp alle sammen!!!!!!!!! Eller......alle sammen..???? Ser ikke så mange jeg da. Det har vært merkelig stille her en stund nå. De englene som har vært innom her ved bassengkanten er jo Lily, @lfa og *perser*......Kanskje noen andre også. Ikke bli fornærmet hvis jeg ikke nevnte DEG. Er litt rammet av alzheimer light skjønner du! Men nå syntes jeg det snart er på tiden med et skikkelig grillparty her! Eller hva mener dere????? Slår meg ned her i en plamestol så lenge og venter på at det kanskje dukker opp noen engler snart. *spretter en pærebrus* Aahhh..... Alltid like deilig.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 12. mai 2002 #2 Del Skrevet 12. mai 2002 Grillparty og pærebrus.Her er jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 12. mai 2002 #3 Del Skrevet 12. mai 2002 Er det for sent å joine? Er alle gått hjem? Ah, heldigvis litt pærebrus-rester igjen til en treig sørlending. Slår meg ned og ser på stjernene litt, jeg før det er natta-tid 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 12. mai 2002 #4 Del Skrevet 12. mai 2002 *hopper ut av en pirattaxi* Hei, folkens! Er det en pærebrus igjen til englemamma'en deres? Så koselig dere har det her, da! Er snart natti for meg! Kris ligger allerede og burer og snorker i lysthuset! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå