Gjest glamourgirl Skrevet 13. november 2003 #1 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg ber om forståelse for at jeg ikke kan holde av hele neste uke til pretester. Ønsker derfor snarlig svar på min korrespondanse datert 12.11.03. (finner den under temaet "snikk-snakk") På denne måten ønsker jeg at vi kan komme til enighet om tid og sted, og også om nærmere detaljer angående forsøket. Takker igjen for oppmerksomheten. Din fortrolige prøvekanin Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 13. november 2003 #2 Del Skrevet 13. november 2003 Vedr pretester I mitt forrige brev, nå transportert til avd for snik-snakk, varslet jeg pretester i komfortabel suite på Hotel Brittania i nevnte uke. Det får da være grenser for utåmodighet fra Deres side. Men dersom De finner at prestestene bør fremskyndes noget, så er det mulig at disse kan finne sted ved Toppidrettssenteret i Oslo kommende uke. Ønsker et raskt tilsvar i sakens anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. november 2003 #3 Del Skrevet 13. november 2003 :o Dette var ikke ment som utålmodighet fra min side. Alt jeg ba om var en smule klargjøring angående forskningsprosjekt og pretester. Å utføre pretestene i Oslo ville være å foretrekke for mitt vedkommende, og toppidretssenteret høres ut som et egnet sted for den typen tester som skal utføres. Tidspunktet bestemmer du. Det bør vel være når din kåthet er på det optimale, siden min stort sett er på et stabilt nivå. Jeg er fortsatt ikke helt inneforstått med detaljene i eksperimentet, men er redd det har noe med min tilstand som umåtelig dum blondine å gjøre. Skulle du ønske å klargjøre det hele for meg, gjerne med teskjeer, ville det vært svært ønskelig Ha en fortsatt strålende dag, ser fram til å høre fra Dem Med vennlig hilsen Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg henstiller til at De ikke bringer inn irrasjonelle og mindre profesjonelle aspekter, slik som f eks kåthet, i vår korrespondanse. Av forståelige grunner er det mer enn en ny-singel mann med et potent underliv kan tåle. Hold Dem på et profesjonelt nivå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. november 2003 #6 Del Skrevet 13. november 2003 Grunnen til at jeg kom til å nevne dette med kåthet var jo det, at muligheten for at du ikke tenner på meg er tilstede. Du virker jo som en mann av store ord og handlinger, og et blondt langbent bimbo-frø, med få andre fordeler enn et solid brystparti, ville kanskje ikke appellere til ditt intellekt og dine forventninger til hvordan en kvinne skal være. Hvis du ikke er kåt, så blir jo eksperimentet forholdsvis mislykket på tross av mine suge og vakuums evner. Derfor dette spørsmålet, når passer det best for deg, og når er du mest lysten. Slik at du kan tenne på en kvinne som meg! Capiche!?! Fortsatt med vennlig hilsen Glammy, prøver bare å gjøre andre tilfreds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 13. november 2003 #7 Del Skrevet 13. november 2003 ...jeg mistenker deg for å ha en Master-grad i marketing, glamour... ...hvis ikke, så trenger du heller ingen, du har genuine evner innenfor salg og markedsføring... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #8 Del Skrevet 13. november 2003 ...er det denne tråden som har inspirert Sandman til nok en gang å iføre seg en litt kjekkere avatar, tro..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 13. november 2003 #9 Del Skrevet 13. november 2003 ...er det denne tråden som har inspirert Sandman til nok en gang å iføre seg en litt kjekkere avatar, tro..? Bare vent, snart dukker George Clooney-avataren hans opp... Forøvrig, fornøyelig lesning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 13. november 2003 #10 Del Skrevet 13. november 2003 ...er det denne tråden som har inspirert Sandman til nok en gang å iføre seg en litt kjekkere avatar, tro..? ...du er nok helt ute av dette markedet du nå, Trøffel'n... ...du skal stort sett holde kjeft, og kun hengi deg til onaniens fordervelse, du.... en 3-4 måneder framover... *ler rått* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. november 2003 #11 Del Skrevet 13. november 2003 For noen håpløse fremtidsutsikter du blir forespeilet her da.... :o av en sjeldent ovenpå Sandman, tydeligvis sjarmert i senk av markedsføringskunnskapene til Glammy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #12 Del Skrevet 13. november 2003 ...du skal stort sett holde kjeft' date=' og kun hengi deg til onaniens fordervelse, du.... en 3-4 måneder framover... *ler rått*[/quote'] ...og i et forsøk på å snakke seg bort fra saken avslører Sandman i tillegg sin begrensede fantasi... Glamourgirl; jeg er redd for at dette vil være som å lære gullfisk å sykle! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. november 2003 #13 Del Skrevet 13. november 2003 ....eller kaste perler for svin......på skauen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #14 Del Skrevet 13. november 2003 Man skal ikke kaste perler for svin. Det viser seg nemlig at svinene har lett for å snuble i perlene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. november 2003 #15 Del Skrevet 13. november 2003 Spiller vel ingen rolle, bare de ikke snubler i ordene......trøffel-svinene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. november 2003 #16 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg ber instendig om at dere som bare er innom denne tråden for å slenge dritt, komme med dårlige ordak, ordspill eller lignende, holder dere unna. Eventuelt lager en egen tråd på Snikk-Snakk. Her prøver nemlig Herr Sandman og jeg å diskutere oss til enighet angående detaljer i et svært viktig, vanskelig og ikke minst utfordrende eksperiment. Her skal nevnte Sandman få oppleve gledene av den såkalte 69 stillingen, kun i forsknings-øyemed, selvfølgelig. Vi ber om forståelse for at dette eksperimentet er av såpass personlig art, at Sandman ikke blir gjort narr av her. Jeg er vant til å få dritt slengt etter meg, men jeg har ikke sjelsevner nok til å forstå det. Sandman derimot er en svært intelligent og oppegående mann. Blir hans forfengelighet på området såret og gjort narr av for mye, er jeg redd at hans muligheter til å utføre eksperimentet på, for meg, en tilfredsstillende måte vil være betraktellig redusert, og det er ikke ønskelig av undertegnede. All den stund jeg er en ekspert på området, forventer jeg samme behandling tilbake. TIl slutt, Herr Sandman, jeg mangler fortsatt informasjon angående ditt kåthetsnivå til uken. Med vennlig hilsen Glammy, oppofrende, dum som et brød prøvekanin, med vakuum evner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 14. november 2003 #17 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg kan gi et signal om at jeg deltar i en tradisjonelt sett fuktig og utagerende fest i Oslo i morgen kveld(lør). Erfaringsmessig vil min tilstand ut på søndag da være slik at en 7-8 pretester vil kunne gjennomføres i rask rekkefølge uten spesielle tegn på utmattelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #18 Del Skrevet 17. november 2003 :o Og det sier du til meg på mandag? På mandag???? Litt sent å komme med det nå? Eller???? :x Du bedrev vel de pretestene uten meg, kan jeg tenke meg, og du gikk glipp av noe stort, noe stort kan jeg love deg. FNYS og SNERR!!! (og ett ord om antall spørsmålstegn og smiley'er og det blir aldri, jeg gjentar aldri snakk om noen eksperimenter på du, jeg kan fortsatt overtales, så vidt 8) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 17. november 2003 #19 Del Skrevet 17. november 2003 Det skinner igjennom at du tilhører de mange kvinner som sier nei når de mener ja... ....til tross for at tilstanden på søndag var bortimot lik den jeg beskrev, så benyttet jeg den ikke til noe...fant ut at en 5-6 søndagspils med gode venner heller ikke var så gærnt... :blunke: ....har du spilt inn noen Demo på DVD, som viser teknikken din? Det kan være en grei måte og starte karrieren på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #20 Del Skrevet 17. november 2003 Ikke ro seg bort nå Sandman. Du var fullstendig klar over at jeg ikke var i stand til å kommunisere med deg i helga, og fordi du var redd!!!! skylder du i ettertid på meg som kvinne, og eventuelle kvinnelige egenskaper som du ilegger meg, som jeg ikke nødvendigvis har. Når det gjelder teknikken min så må den oppleves, kjære deg. Begynner du å få kalde føtter???? Nytter ikke å se på, det må føles. Mulig jeg kan sette deg i kontakt med noen som har vært med på pretester tidligere, men det beste hadde nok klart vært en snarlig demo, når du, som nevnt er på det kåteste. Da mine manglende sjelsevner som sagt, ikke kan tenne intellektet ditt. Det har jeg jo tydelig forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå