CeNedra Skrevet 13. november 2003 #21 Del Skrevet 13. november 2003 jepp! dobbelnemlig! akkurat de folkene jeg tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. november 2003 #22 Del Skrevet 14. november 2003 Nja' date=' den er nå ganske gammel, da, og Danmark er ikke så veldig langt borte... Men ok, du kan skylde på det. [/quote'] Puh, det var heldig... :blunke: Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 15. november 2003 #23 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg er lei disse med hundre vers, og vi går og går og går og går og går og går rundt juletreet, langt inn i evigheten. Ellers har jeg bare noe i mot "en stjerne skinner i natt". "Deilig er jorden" er fin, men finest er den dærre... ehm... husker ikke. Kommer sterkere tilbake. Er forøvrig mest glad i norske/nordiske/europeiske julesanger. Hater disse amerikanske klisselåtene litt. Men selv de har jo sin sjarm. Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå