Gå til innhold

Skjelett-modeller..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har jeg også tenkt på. Og føøøøør noen drar frem sjalusikortet, neeeei, jeg er IKKE sjalu!

Disse jentene er sikkert pene de, men måten ansiktet og trekkene er uthevet på, får de til å virke litt skjelett i ansiktet, det har du rett i. Det reagerte jeg også på.

Creepy rett og slett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Nei, dette er ikke pent. Hjelper ikke akkurat at de er sminket for å framheve kinnbeina ekstra.

Synes også at de ser slitne og trøtte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Nei, jeg tenker bare at det må være veldig vondt å skade seg. Ingenting som beskytter mot fallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem er det egentlig som synes dette er pent? Hvorfor i alle dager er det sånn at mange modeller skal være skjellettynne? Jeg tror ikke jeg kjenner et eneste menneske som har et ønske om å se sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje en grunn er at det spares penger når klærne som lages er så små?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

For det første, jeg forstår hvorfor alle modeller "burde" være en og samme størrelse.

Det kan være vanskelig for designere å lage en outfit i mange forskjellige størrelser i tilfelle modellen er stor. En runway modell er jo en kleshenger...så den forstår jeg.

Disse modellene derimot! Alt for tynne. Ser syke ut og er et veldig dårlig forbilde for andre som ønsker å bli modeller. Det går an å være tynn og se frisk ut.

Selv drømmer jeg om å bli tynn, men dette tror jeg er mitt verste mareritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da en kjent sak at klær ser best ut på høye og tynne modeller. Hvis du hadde hatt noe å sammenligne med ville du skjønt hva jeg mente...Forestill deg tjukke modeller på 1.60. Ser jo ikke bra ut!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da en kjent sak at klær ser best ut på høye og tynne modeller. Hvis du hadde hatt noe å sammenligne med ville du skjønt hva jeg mente...Forestill deg tjukke modeller på 1.60. Ser jo ikke bra ut!

Jo, men klær sitter da pent på normalt slanke jenter, ikke bare skjeletter. Dessuten har normale jenter større pupper, og vi er vel alle enige om at det er penere enn en flat, beinete brystkasse? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhæ mhæ mhæææ

Greit nok at modeller er sykelig tynne, og slikt, men å tre frem fjesene fra en catwalk slik blir litt feil.

Man ser jo at modellene er sminket og at kinnbenene er fremhevet til det ytterste, men som regel er det for å skape et utrykk for å få en helhet i hele motevisningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forestill deg tjukke modeller på 1.60. Ser jo ikke bra ut!

Det finnes en mellomting... eller to :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da en kjent sak at klær ser best ut på høye og tynne modeller. Hvis du hadde hatt noe å sammenligne med ville du skjønt hva jeg mente...Forestill deg tjukke modeller på 1.60. Ser jo ikke bra ut!

Forestill deg at det finnes andre typer kvinnekropper enn syltynne skjeletter på 176cm + og små feite rundballer på 160.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forestill deg at det finnes andre typer kvinnekropper enn syltynne skjeletter på 176cm + og små feite rundballer på 160.

Ja! Disse to eksemplene er ikke favorittene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke tynne modeller, det er en ting, men å kalle normale jenter for plus-size, thats fucked up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...