Gå til innhold

Blodåren i albuen blåser seg opp


cha

Anbefalte innlegg

Legger ikke inn dette innlegget for å få pepper fra dere lesere. Vil ikke ha kommentarer der dere skriver at dere ikke er leger, ikke kan hjelpe fordi dette er et forum og ikke er legesenter, osv. Legger det inn fordi jeg vil høre om noen har erfaringer, hatt noe lignende eller har noen råd.

Albuen på min høyre arm er så vond. På innsiden. Det starter med at blodåra "utvider" seg, i hvertfall er en fingertykkelse utenfor armen. Det gjør veldig vondt, klarer hverken å bøye den eller strekke den ut. Hjelper når jeg tar på bandasje med kompress, for da holdes den i ro, og jeg klarer ikke bøye eller strekke den da. Dette begynte for lørdag for over en uke siden, var litt bedre søndag etter. Frem til i natt har det vært greit, ikke normalt, men bare "stivt" inni der. I natt ble den vond igjen. Blodåra stikker ut og er hard.

Er det noen som kan ane hva dette er? Veit jeg kanskje burde gå til legen, men har virkelig ikke lyst. Mamma mener det kan være en åreknute, men den gjør forferdelig vondt.

Noen tips? Takk for svar.

Endret av cha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...