Gjest pooh Skrevet 13. november 2003 #1 Del Skrevet 13. november 2003 Lurte på om det var noen som så et program på tvn her om dagen om jenter i 12 års alderen som konkurerte på å bli med i ol.Kan godt hennde det er jeg som overeagerer,men jeg syntes de trente de små jentene alt for hardt.Ble helt skremt jeg. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. november 2003 #2 Del Skrevet 13. november 2003 Trodde det var aldersgrense for å få være m i OL jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #3 Del Skrevet 13. november 2003 Hvis det var disse Turn-jentene, så jeg programmet ja. Ufattelig at noen kan gjøre slikt, og i hele tatt har grodd fast i den gamle måten å lære bort på. Barn har behov for støtte og motivasjon. Og det aller viktigste er at barn må røre seg variert i forhold til kroppen og veksten. Ble helt skremt over å se hvordan de behandlet jentene også litt hvordan foreldrene pushet på. Hvis jeg ikke tar helt feil, så skal ikke barn spesialiserer i en spesiell idrettsgren før de er ca 11-12 år. Jeg drev med turn tidligere og jeg var trener for turn. Vi var hele tiden obs på å variere treningene hele tiden slik at det ikke skulle spesialiserer på en ting. Belastningsskader på små barn er jo helt bak mål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pooh Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 ja det var det programmet om turne jenter jeg mente.jeg kunner aldri ha pushet barnet mitt slik.Det var utrolig skremmende å se.Stakkars jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå