Gjest laffy Skrevet 8. juni 2011 #1 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg ser dere har en tråd om voksne jenter og yngre gutter. Jeg er 49 og samboer med ei på 23. Ser ofte at menn som liker unge jenter blir stemplet som gamle griser.Hva er forskjellen på en gammel grisemann og ei gammel grisedame? Voksne damer som flyr etter unge gutter blir aldri betegnet som en gris.Hvorfor denne forskjellen? Er dt kjønnskamp? Jeg har altid likt unge jenter, og er så heldig å bo sammen med ei helt topp jente. Jeg elsker henne.Er jeg en gammel gris? Kom med synspunkter og meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2011 #2 Del Skrevet 8. juni 2011 Ja du er nok litt gris i mine øyne. Men det er jo kvinner på samme alder med yngre menn også. Men hver sin lyst. J26 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerrNelson2 Skrevet 8. juni 2011 #3 Del Skrevet 8. juni 2011 Om man skal bruke feministlogikk her, så kan det synes som du er en svært seksuelt frigjort mann - fri fra kvinners undertrykkende syn på menns seksualitet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym12345 Skrevet 8. juni 2011 #4 Del Skrevet 8. juni 2011 Etter min mening har denne store aldersforkjellen en del og si. Jeg er samme alder som samboeren din og kunne aldri ha tenkt meg og vært sammen med en mann på min fars alder. Samboeren din ønsker vel barn? Og du er jo ganske godt oppi årå til og få barn synes jeg da og du har kansje barn fra før også? Jeg vil anta at dere er på 2 forkjellige planeter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerrNelson2 Skrevet 8. juni 2011 #5 Del Skrevet 8. juni 2011 Kjærligheten kjenner ingen grenser 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #6 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg skal inrømme at det er lett å kalle godt voksne menn som liker unge damer for griser (det kommer jo selvfølgelig ann på oppførsel"). Men litt eldre damer som får seg unggutter er absolutt ikke noe "bedre"! Da jeg var i Tyrkia krydde det av middelaldrende damer som kledde seg som om de skulle vært 20, danset og klådde på de unge tyrkerguttene på 20. Det er det kvalmeste jeg veit! De har sikkert barn på den alderen:S og såklart var de fleste damene nordiske.. Ble ordentlig flau Da jeg var i Thailand derimot, var det (europeiske) menn fra 40 og helt opp i 80åra som hentet seg unge unge damer der nede, som nesten så ut som 15åringer. Det var helt jævli kvalmt.. Men det er forskjellige kulturer, forskjellige meninger og interesser, og idag er jo strengt tatt ALT lov. Hvis dama di har valgt å være sammen med deg, så betyr det jo at hun da liker deg som er litt eldre, så da ser jeg ingen grunn til å dømme deg i det hele tatt. Du er ikke en såkalt mannegris i mine øyne, hvis du virkelig elsker henne - og ikke bare er sammen med henne fordi hun har et pent utseende. Hvis det funker for dere to å bo sammen og leve sammen, så kan det jo Umilig være kun utseende som teller hos dere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 8. juni 2011 #7 Del Skrevet 8. juni 2011 I motsetning til hva du påstår reagerer jeg mye mer på store aldersforskjeller der hun er eldst enn der han er eldst. Selv kunne jeg ikke tenkt meg å leve i et forhold med en så stor aldersforskjell, men hver sin smak/lyst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 8. juni 2011 #8 Del Skrevet 8. juni 2011 Min første tanker er nok "gammel gris", men så tenker jeg "go, boy"! Bra du klarer å skaffe deg ungpikemus i den alderen. Mad props. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marry Skrevet 8. juni 2011 #9 Del Skrevet 8. juni 2011 Age ain't nothing but a number Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #10 Del Skrevet 8. juni 2011 I motsetning til hva du påstår reagerer jeg mye mer på store aldersforskjeller der hun er eldst enn der han er eldst. Hvorfor det? Alder er vel alder, uansett kjønn? Undrende AB her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 8. juni 2011 #11 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvorfor det? Alder er vel alder, uansett kjønn? Undrende AB her. Sikkert fordi jeg ikke er tradisjonsfrigjort nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ung Frøken Skrevet 8. juni 2011 #12 Del Skrevet 8. juni 2011 Kjærligheten kjenner ingen grenser Enig. Så lenge det fungerer mellom dere to, så synes jeg resten av verden skal la være å stikke nesa si i andres saker. Dere vil nok møte på en del utfordringer i forhold til venner og bekjente - mennesket er et dømmende vesen. Takler dere utfordringene sammen, vil forholdet også bli sterkere, mener jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 8. juni 2011 #13 Del Skrevet 8. juni 2011 Kjærligheten kjenner ingen grenser det var jo herlig naivt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #14 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg synes ikke det er greit, du er jo over halvparten så gammel som hun selv er, når du pensjonerer deg, så er hun fortsatt i sin beste alder. Fremtidsutsiktene her på lang sikt er enormt dårlige, mens hun lever livet, har hun satt deg bort på pleiehjem fordi hun ikke vil være noens personlige assistent mens hun selv enda er noe lunde ung. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #15 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg synes ikke du er en gris.. Noen ganger så forelsker to mennesker seg som ikke er på samme alder! Har opplevd det selv og vil si at jeg har hatt bedre forhold til flere som har vært eldre enn meg enn de som har vært på samme alder.. Problemet er når forskjellene (for det er det faktisk) blir for store til at man har det bra sammen.. En gris har ikkenoe med at de er eldre, men heller måten de oppfører seg på! Er man i et forhold fullt av respekt, kjærlighet og gjensidighet så er ikke aldersforskjellen noe problem! Er du derimot sammen med dama kun fordi hun er yngre enn deg, da er jeg derimot ikke veldig positivt innstilt gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 8. juni 2011 #16 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg synes heller ikke du er en gris, men jeg forstår ikke hva dere har å hente hos hverandre. I mine øyne er en så stor aldersforskjell et tegn på umodenhet hos den eldre part, og jeg tenker og at det må være noe "galt" med både deg og henne, ettersom dere ikke klarer å finne dere partnere på samme alder. Uansett så er det bare dere som kan avgjøre om det føles riktig for dere å være sammen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 8. juni 2011 #17 Del Skrevet 8. juni 2011 Ja, du er en gammel gris. Håper for hennes del at du ikke manipulerer henne for å bli ved din side. Stakkars jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #18 Del Skrevet 8. juni 2011 Heldiggris! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 8. juni 2011 #19 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg synes heller ikke du er en gris, men jeg forstår ikke hva dere har å hente hos hverandre. I mine øyne er en så stor aldersforskjell et tegn på umodenhet hos den eldre part, og jeg tenker og at det må være noe "galt" med både deg og henne, ettersom dere ikke klarer å finne dere partnere på samme alder. Uansett så er det bare dere som kan avgjøre om det føles riktig for dere å være sammen. Hvorfor er det så mange som antar det at fordi man har en partner som er mye yngre/eldre enn en selv, så er det fordi man "ikke klarer" å finne seg en på sin egen alder? Det er en utrolig forutintatt antagelse. Hva tilsier at disse menneskene ikke har hatt partnere nærmere sin egen alder tidligere, og at det er alderen som gjør at de er sammen med nåværende partner? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solong Skrevet 8. juni 2011 #20 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg synes heller ikke du er en gris, men jeg forstår ikke hva dere har å hente hos hverandre. I mine øyne er en så stor aldersforskjell et tegn på umodenhet hos den eldre part, og jeg tenker og at det må være noe "galt" med både deg og henne, ettersom dere ikke klarer å finne dere partnere på samme alder. Uansett så er det bare dere som kan avgjøre om det føles riktig for dere å være sammen. Ja, og det må være noe galt med en høy dame som blir sammen med en lavere mann, og en kristen som blir sammen med en katolikk, og en mørkhåret som blir sammen med en rødhåret. La oss være lik i alder og alt folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå