Gå til innhold

Forstørrende brystkrem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 19 år og vil bruke noe som kan gjøre at brystene mine vokser,- men ikke BARE i volum fordi brystene mine er så små som to halve pærer,- så jeg vil at produktet skal gjøre det slik at dem VOKSER,- at dem TUTER ut. Jeg vil ikke ha dem i denne størrelsen dem er på. :P

Hva har du brukt av brystkremer og har brystene dine vokst ut SAMTIDIG som volumet i brystene øker og blir fyldige? Er det noen bivirkninger av produktet, eller er det safe?

Takker masse for alles råd og tips!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De virker ikke. Bryster består av fett og melkekjertler, hvordan skal en krem klare å få kroppen til å produsere mere fett og kjertler? Det eneste du kan gjøre er å legge på deg eller legge inn implantater.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De virker ikke. Bryster består av fett og melkekjertler, hvordan skal en krem klare å få kroppen til å produsere mere fett og kjertler? Det eneste du kan gjøre er å legge på deg eller legge inn implantater.

Jeg skjønner men det er jo mange som skryter av brystkremer og sier at dem faktisk har gitt dem resultater... hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner men det er jo mange som skryter av brystkremer og sier at dem faktisk har gitt dem resultater... hmm...

De er nok betalt av produsenten. Dessverre så er det ikke noen kremer som virker. Hadde vært kjekt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som nesten høres for godt ut til å være sant, så er det som regel det også. Ingen kremer eller fantastiske piller kan gi deg større pupper. Tren, spis sunt og vær glad i den kroppen du har. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som nesten høres for godt ut til å være sant, så er det som regel det også. Ingen kremer eller fantastiske piller kan gi deg større pupper. Tren, spis sunt og vær glad i den kroppen du har. ;)

Enig. Og mine pupper ble større og fikk rundere form etter rundt 20.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tirkes

Der er én bivirkning.

Lommeboka di blir slankere.

Der finnes også serum som gjør øyenvippene tettere og lengre.

Coca Cola skulle i sin tid hjelpe på migrene, feber og hårtap.

Hadde der vært noen ikke-kirurgiske metoder for å få brystene størrre (som ikke medfører en masse hormoner i tide og utide) så hadde nok metoden vært allmenn kjent og velbrukt. Jeg tror ikke du skal la deg lure.

Bruk heller penger på en god push-up BH, bruk innlegg i BH til enkelte topper og kjoler (Man får kjøpt "silikonputer" og geleputer til å putte i BHen på flere steder) og dersom du er seriøst misfornøyd, så er det nok kirurgi som er eneste løsning.

Men drøy det litt. Du kan endre med å angre om du er ung og legger deg under kniven før du har rukket å bli kjent med puppene dine og glade i dem i den størrelsen de er i. :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk heller pengene på en BOMBSHELL bh fra cubus, den lover 1-2 str opp, og holder det sikkert og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De virker ikke. Bryster består av fett og melkekjertler, hvordan skal en krem klare å få kroppen til å produsere mere fett og kjertler? Det eneste du kan gjøre er å legge på deg eller legge inn implantater.

Og hva trur du lager bryst?

Kremen innerholder østrogen.det er det som får brystene til å vokse.

i pubertet ,svangerskap .og minker ågrunn av nedgang av østrogen i overgangs alder.

fordi det er krem skal det ikke virke?

østrogen får du i plaster både som pp og overgangsplager.så jeg tror nok jeg ville prøvdt .kan vell ikke være farligere enn PP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Og hva trur du lager bryst?

Kremen innerholder østrogen.det er det som får brystene til å vokse.

i pubertet ,svangerskap .og minker ågrunn av nedgang av østrogen i overgangs alder.

fordi det er krem skal det ikke virke?

østrogen får du i plaster både som pp og overgangsplager.så jeg tror nok jeg ville prøvdt .kan vell ikke være farligere enn PP.

Bortsett fra at for å selge hormoner i en mendge som kan hjelpe, må et legemiddel i Norge ha resept, etter det jeg vet. Så de kremene man får over disk og reseptfritt har stort sett kun nok hormoner til å tømme lommeboken din.

I tillegg blir hormonpreparater som PP skrevet ut av en lege - med god grunn. Det er ikke alle som bør eller kan benytte hormonpreparater - så desto større grunn til å ligge unna, spør du meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva trur du lager bryst?

Kremen innerholder østrogen.det er det som får brystene til å vokse.

i pubertet ,svangerskap .og minker ågrunn av nedgang av østrogen i overgangs alder.

fordi det er krem skal det ikke virke?

østrogen får du i plaster både som pp og overgangsplager.så jeg tror nok jeg ville prøvdt .kan vell ikke være farligere enn PP.

Trekker hormonene gjennom huden da? Hvis det var så enkelt som dette synes jeg det er rart folk gidder å bruke 30 000 på implantater...men det er kanskje bare meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hormoner går igjennom huden.

Tenk på de som bruker P plaster ,estradot plaster for hetetokter progesteronkrem

nei trur nok ikke du kan sammenligne de(plante),naturlig østrogen.ikke de falske som er i PP-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er reseptbelagte legemidler og kan ikke sammenlignes med piller solgt over nett. Det er strenge regler for hva piller kan inneholde, tviler på at disse pillene har nok hormoner i seg til at det skal gi noen virkning. Hadde de hatt det ville de vært reseptbelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...