Gå til innhold

Begynner å miste følelse for..

Gjest anon

Anbefalte innlegg

Kjæresten. Vi er i avstandsforhold og jeg sliter med å holde følelsene oppe. Hva er det jeg kan gjøre for å få de følelsene tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt unna hverandre bor dere?

Tenke tilbake på gamle minner, og tenke på hvordan det hadde blitt uten han kan være en god ide. Og da kommer kanskje følelsene litt sterkere. Prøve å finne på så mye som mulig sammen. Og om du ikke føler noe, burde du kanskje tenke på å finne en annen? Men for all del, ikke gi slipp på han før du er helt sikker, har gått i den fella jeg også. Prøve å minne deg på hvorfor du ble forelsket i han fra starten. :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ehm...hvorfor skal du få tilbake følelser som dabber av? Dabber følelsene av, la de gjøre det og bryt om de ikke kommer tilbake. Faktisk hans ansvar at følelsene er inntakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder

Ehm...hvorfor skal du få tilbake følelser som dabber av? Dabber følelsene av, la de gjøre det og bryt om de ikke kommer tilbake. Faktisk hans ansvar at følelsene er inntakt.

Eh, hvilken klode lever du på? I et parforhold er det faktisk begge to sitt ansvar å vedlikeholde forholdet, og om noe skranter hos deg personlig, så får du ta skrittet til å fikse dette. Ja partner kan hjelpe men det er først og fremst deg som har muligheten til å gjøre noe med saken.

Gjest: hvis vi to møtes for en date, la meg vite innstillingen din til hvem sitt ansvar slike tema er. Så jeg kan få stikke fra deg så raskt som mulig.

Jeg tror du prøver å provosere, men dette blir bare barnslig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten. Vi er i avstandsforhold og jeg sliter med å holde følelsene oppe. Hva er det jeg kan gjøre for å få de følelsene tilbake?

Hold kontakten, og besøk hverandre oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her:

Avstaden mellom oss er 8 timer ca. Vi begge er i 20årene og forholdet våres har vært ganske bra. Men i det siste så føler jeg på en måte at ting begynner å gå for sakte og faller fra hverandre, men det kan være også at vi ikke har sett hverandre på lenge at følelsene dabber av. Det jeg reagerer mest på er at min partner ikke har lyst/eller tørr å bare si det rett ut at man heller vil gjøre det og at det ikke passer at jeg kommer på besøk. Dette får meg til å tro at partneren prioterer heller det. Jeg vet ikke om det er for å ikke såre meg, men jeg har gitt flere sjangser på å få sagt det ut, men tar ikke hintet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Avstaden mellom oss er 8 timer ca. Vi begge er i 20årene og forholdet våres har vært ganske bra. Men i det siste så føler jeg på en måte at ting begynner å gå for sakte og faller fra hverandre, men det kan være også at vi ikke har sett hverandre på lenge at følelsene dabber av. Det jeg reagerer mest på er at min partner ikke har lyst/eller tørr å bare si det rett ut at man heller vil gjøre det og at det ikke passer at jeg kommer på besøk. Dette får meg til å tro at partneren prioterer heller det. Jeg vet ikke om det er for å ikke såre meg, men jeg har gitt flere sjangser på å få sagt det ut, men tar ikke hintet

Menn tar ikke hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Hvis du ikke har følelser for han, hvorfor bli i forholdet? Det er til begges beste å gjøre det slutt i en slik situasjon.

Jeg har selv vært i avstandsforhold i over et år (og er det enda), og følelsene går i bølgedaler - men selv om jeg har sett han en gang på to måneder, så er jeg sikker på at det er han jeg vil ha, og følelsene er like sterke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo lyst på min partner, og når vi ser hverandre så er det himmelsk. Men det som tærer meg virkelig er at partneren min er en person som ikke sier det rett ut, og heller lager små unnskyldinger for å ikke såre fordi man har lagt planer før jeg har spørt. F.eks jeg vet at partneren skal på kino, ut med venner eller hva enn det måtte være, og sier derfor noe helt annet fordi man ikke har lyst til å såre.

Jeg har ikke lyst til å si det rett ut at "hvorfor kan du ikke bare si at du skal ditt og datt, uten å lage noe unnskyldinger på at du ikke kan møte meg" men heller vente på svaret selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Vil du bare sitte og vente, hinte og irritere deg - så gjør begge en tjeneste og snakk i klartekst. Kommunikasjon er uendelig viktig, særlig i et avstandsforhold (jepp, det har jeg lært meg...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

det er helt naturlig at følelser dabber av fpr så og komme tilbake. et forhold går ikke av seg selv det krever en del arbeid fra begge sider. så nei, det er ikke bare hans ansvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...