Gå til innhold

Hva kan jeg gi kjæresten min i bursdagsgave?

Vaeh

Anbefalte innlegg

Hei :) Bursdagen til kjæresten nermer seg, det er i midten av juli. Vi har vært sammen i 5 månder 2 dager før bursdagen hans. Vil gi han noe fint, kan koste opp til 1500 kr.

Har også kjøpt en scrapbook som jeg skal fylle ut med masse bilder, fine ord og minner. Men den blir nok ikke ferdig før i august.

Har tenkt litt på en fin sølvlenke til å ha rundt halsen, men blir dette litt kjedelig?

Han fyller 18 forresten :)

Takk for svar :)

Endret av Vaeh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D.O.A.

Det er noe vanskelig å skulle si hva du bør gi han, vi vet jo ingenting om han og hva som skulle passe han. Det han interesserer seg for kan vel gi en pekepinn for hva som kan falle i smak?

Vet at kjæresten min aldri ville gått med en sølvlenke rundt halsen, men om din kjæreste liker det så kan jo det være en fin gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jag kan ju berätta vad jag köpt till min sambo de senaste åren och hoppas att jag kan inspirera lite grand. :gjeiper: I år fick han en festivalbiljett (inklusive resa och mat) samt två flugor (vet inte vad det heter på norska, men en sådan rosett man har istället för slips när man klär upp sig, bow tie på engelska) och förra året fick han en jättefin klocka. Åren innan det har det varit alltifrån fotoalbum till biobiljetter och spel till Guitar Hero. :)

1500kr är ju ändå rätt mycket pengar. Vad med och köpa en upplevelse? Typ flyga luftballong, paintball, skjutbana, laserdome, vattenskidor eller liknande. Eller en liten weekend-kryssning för bara er två?

Kan ju tillägga att jag personligen tycker att en silverlänk låter lite kjedeligt, men jag känner ju inte din pojkvän. Han kanske älskar den! Som någon nämner är det jättesvårt att tala om vad just han gillar. Men jag hoppas att jag kom med några bra förslag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...