Gjest Torvald Skrevet 7. juni 2011 #1 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvordan bli kvitt slike problemer egentlig? Jeg er ikke noe spesielt kjekk, helt normal, men veldig trent og har en fin kropp. Bruker ofte tettsittende klær, så kroppen min syns jo. Men stadig når jeg er ute på fest skal ei feit jente ta på å kjenne på. Der jeg studerer er det nå to jenter som er feite som forsøker å snakke mye med meg å setter seg tett inntil meg og bevist viser interesse for meg. Det er ikke det at man ikke syns det er hyggelig å få litt anerkjennelse, men hvordan få overvektige kvinnfolk til å skjønne at interessen ikke er gjensidig uten å si det rett ut liksom. Jeg vil på en måte at de skjønner at overvekten gjør dem uaktuelle, men uten å si det direkte til dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 7. juni 2011 #2 Del Skrevet 7. juni 2011 :kgbaby: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bårdsen Skrevet 7. juni 2011 #3 Del Skrevet 7. juni 2011 Du ligger tynt ann. Kom tilbake, men bruke andre ord enn feit okey? Ift. saken (selv om jeg nesten tror tråden blir fjerna) så er det jo andre ting enn vekt som spiller inn også (selv om stor overvekt er nok alene, er faktisk enig i den), men antar at også andre ting ikke er på plass.. Jeg vet ikke helt, du vil jo ikke såre de eller høres innbilsk ut, men du er jo vitterlig virkelig ikke interessert. Kan være du går glipp av vennskap da :/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #4 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvorfor skal han komme tilbake og bruke andre ord enn feit? Feit er feit. Slank er slank. Han foretrekker slank. Sånn er det med den saken. Synes du skal si det til de jentene som det er: Jeg foretrekker slanke jenter. Skjønner godt det kan være litt plagsomt at jenter du ikke finner attraktive skal sitte å ta på deg. Det er de som innvaderer din "sone", og de burde få høre det som det er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #5 Del Skrevet 7. juni 2011 Går det ikke an å bare si at du ikke er interessert? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 7. juni 2011 #6 Del Skrevet 7. juni 2011 Går det ikke an å bare si at du ikke er interessert? Lurte jeg også på. Normale mennesker pleier å avvise uten å oppgi eventuelle fysiske skavanker som grunn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asteria Skrevet 7. juni 2011 #7 Del Skrevet 7. juni 2011 Herregud, er det virkelig et problem?. Synes du er ganske dømmende! Tenk om drømmejenta faktisk skjuler seg bak en av disse? Kanskje jeg skal begynne slik også, huff, det er så mange stygge gutter som vil ha meg, hvordan skal jeg bli kvitt de!? Nei vet du hva, vær glad for at NOEN faktisk viser interesse, store som små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 7. juni 2011 #8 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Hvordan bli kvitt slike problemer egentlig? Jeg er ikke noe spesielt kjekk, helt normal, men veldig trent og har en fin kropp. Bruker ofte tettsittende klær, så kroppen min syns jo. Men stadig når jeg er ute på fest skal ei feit jente ta på å kjenne på. Der jeg studerer er det nå to jenter som er feite som forsøker å snakke mye med meg å setter seg tett inntil meg og bevist viser interesse for meg. Det er ikke det at man ikke syns det er hyggelig å få litt anerkjennelse, men hvordan få overvektige kvinnfolk til å skjønne at interessen ikke er gjensidig uten å si det rett ut liksom. Jeg vil på en måte at de skjønner at overvekten gjør dem uaktuelle, men uten å si det direkte til dem. Du må jo ikke sitte der i sofaen hele kvelden trengt mellom to tykke jenter, vet du. Det er bare å reise seg opp og gå, og heller ta initiativ selv til å gå bort til de slanke jentene. Endret 7. juni 2011 av bukett 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 7. juni 2011 #9 Del Skrevet 7. juni 2011 Sett en lapp i panna hvor det står: Interesse fra tjukkaser er uønsket! Spøk til side. Ønsker du ikke å prate med et menneske på byen f.eks. finner du på en dårlig unnskyldning og kommer deg unna, uten å såre vedkommende. At du ikke liker tjukke jenter er en ærlig sak, men du trenger ikke si det direkte. Det kan hende de har "mannet seg opp" veldig for å tørre å initiere en samtale med deg i utgangspunktet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 7. juni 2011 #10 Del Skrevet 7. juni 2011 Herregud, er det virkelig et problem?. Synes du er ganske dømmende! Tenk om drømmejenta faktisk skjuler seg bak en av disse? Siden TS selv er veltrent er hans drømmedame neppe en kvinne med en usunn livsstil. TS, kan du ikke bare avvise på samme måte som du ville avvist andre jenter? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asteria Skrevet 7. juni 2011 #11 Del Skrevet 7. juni 2011 Siden TS selv er veltrent er hans drømmedame neppe en kvinne med en usunn livsstil. TS, kan du ikke bare avvise på samme måte som du ville avvist andre jenter? Trenger ikke være feit for å ha en usunn livsstil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 7. juni 2011 #12 Del Skrevet 7. juni 2011 Merkelig at en del ikke har såpass med 'sosiale antenner' at de merker mangel på interesse fra noen sin side da.. Skjønner jo at folk ønsker å håpe på det beste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DBM Skrevet 7. juni 2011 #13 Del Skrevet 7. juni 2011 Herregud, er det virkelig et problem?. Synes du er ganske dømmende! Tenk om drømmejenta faktisk skjuler seg bak en av disse? Ingen av dem er drømmejenta når han ikke tenner på overvektige jenter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2011 #14 Del Skrevet 7. juni 2011 Herregud, er det virkelig et problem?. Synes du er ganske dømmende! Tenk om drømmejenta faktisk skjuler seg bak en av disse? Kanskje jeg skal begynne slik også, huff, det er så mange stygge gutter som vil ha meg, hvordan skal jeg bli kvitt de!? Nei vet du hva, vær glad for at NOEN faktisk viser interesse, store som små! der kom det ja...kvinneguiden i sitt ess. jævli forutsigbart at et eller annet brødhue skal fortelle at vekt ikke er noe problem. nå har det seg lik at vi har forskjellige pereferanser, både gutter og jenter. noen liker slanke mennesker, andre liker mer formfulle mennesker. drømmepersonen er da noen som har både posen og sekken. hvorfor skal man ta til takke med noe man ikke tenner på bare fordi personligheten er topp? jeg fikser ikke tynne små gutter. da vil jeg heller ha en som er overvektig. tynne mannfolk appelerer ikke til meg seksuelt eller fysisk og da forstår jeg ikke hvorfor jeg skal ta til takke med det heller. utseende teller, enten du vil det eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asteria Skrevet 7. juni 2011 #15 Del Skrevet 7. juni 2011 der kom det ja...kvinneguiden i sitt ess. jævli forutsigbart at et eller annet brødhue skal fortelle at vekt ikke er noe problem. nå har det seg lik at vi har forskjellige pereferanser, både gutter og jenter. noen liker slanke mennesker, andre liker mer formfulle mennesker. drømmepersonen er da noen som har både posen og sekken. hvorfor skal man ta til takke med noe man ikke tenner på bare fordi personligheten er topp? jeg fikser ikke tynne små gutter. da vil jeg heller ha en som er overvektig. tynne mannfolk appelerer ikke til meg seksuelt eller fysisk og da forstår jeg ikke hvorfor jeg skal ta til takke med det heller. utseende teller, enten du vil det eller ei. Det må være lov til å komme med meningene sine uten å bli kalt for brødhue!? Jeg har stor forståelse for at ts tenner på noen spesielle jenter, jeg også har en rekke ting jeg ser etter. Poenget mitt var at jeg mener ts dømmer litt fort, OG at det må jo være mulig å ta til seg oppmerksomhet uansett hvor den kommer fra. som jeg sa i starten, så skjønner jeg ikke problemet, og som andre sier her så er det faktisk bare å si fra på en hyggelig måte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 7. juni 2011 #16 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg forstår også TS, jeg tenner ikke på tynne gutter. De må ha litt å ta i, blanding av muskler og kosekropp. Ikke for mye, men noe. Da er de mest sexy. Tynne og for tykke gutter avviser jeg. Ikke ved å si at de er for tynne eller for tykke for meg, men ved å bare si at jeg ikke har slike følelser, og ønsker ikke noe utøver vennskap. Enkelt og greit. Slik man avviser alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 7. juni 2011 #17 Del Skrevet 7. juni 2011 Ta det som et komplement ts, og som andre har foreslått så er det lov å flytte seg, og i andre situasjoner hvor det passer seg så kan man og si at man ikke er interessert. Men det er lurt å huske å at man ikke trenger å være uhøflig mot noen som ikke har gjort noe galt i utgangspunktet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #18 Del Skrevet 7. juni 2011 Ta det som et komplement ts Eller en fornærmelse. De har blitt avvist av kjekkere gutter, og synes TS er såpass average looking at de tør prøve seg på ham. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 7. juni 2011 #19 Del Skrevet 7. juni 2011 Eller en fornærmelse. De har blitt avvist av kjekkere gutter, og synes TS er såpass average looking at de tør prøve seg på ham. Hvis man velger å se alt så negativt så kan man så klart tenke slik, men må man det?? Ts kan jo være mindre trent enn det han legger ut her, han kan også være ufattelig stygg for alt vi vet. Og så kan det jo til og med tenkes at disse jentene er kjempe flotte mennesker, uavhengig av hva de måtte veie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest charella Skrevet 7. juni 2011 #20 Del Skrevet 7. juni 2011 Si at du holder på å date en annen jente så du er ikke komfortabel med at folk kommer å tar på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå