Gå til innhold

Langvarig blødning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt blødninger 4 av 5 uker, siden 3. mai, og det ser ikke ut til å gi seg ennå.

Jeg begynner å bli lei, og ærlig talt litt bekymret for hva dette kan være.

Det er ikke store blødninger, men mer enn et truseinnlegg klarer håndtere...

Min siste vanlige menstruasjon begynte 14.april, og den var helt vanlig.

Jeg har tenkt på tidlig overgangsalder, muskelknuter og cyster, men det passer ikke, fordi jeg ikke har store blødninger.

Er det noen som vet hva dette kan være? (Jeg forventer ingen fasitsvar, men noen tanker kunne vært greit).

Jeg har bestilt legetime, men lang ventetid gjør at det tar enda 3 uker før jeg får svar hvis det ikke utvikler seg til å bli akutt, og jeg håper å få høre andres tanker om dette...

Hilsen trådstarter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trådstarter

Jeg kan legge til at jeg ikke er gravid, jeg har ikke brukt hormonprevensjon de siste 8 årene.

Det er snakk om friskt blod, ikke levret, ingen slintrer, og ikke slimblandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig ingen her som har opplevd langvarige blødninger, som ikke skyldes bruk av hormonprevensjon, som kunne tenke seg å dele sine erfaringer med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd dette, to ganger på samme år. Helt rødt blod, tynt og ikke som vanlig mensblødning, det tok bare aldri slutt. Fikk sjekket jern og alt mulig, alt var normalt. Til slutt var det en lege som satte meg på 3 mnd med p-Pille, sa at noen ganger kan det hjelpe med "startkabler" på hormorsystemet, og jaggu - aldri hatt problemet siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trådstarter

Jeg har opplevd dette, to ganger på samme år. Helt rødt blod, tynt og ikke som vanlig mensblødning, det tok bare aldri slutt. Fikk sjekket jern og alt mulig, alt var normalt. Til slutt var det en lege som satte meg på 3 mnd med p-Pille, sa at noen ganger kan det hjelpe med "startkabler" på hormorsystemet, og jaggu - aldri hatt problemet siden.

Takk for svar, det var godt å høre din historie.

Jeg bestemte meg for å bestille time hos privat gynekolog, og i stedet for å vente i tre uker på timen hos fastlegen, skal jeg til undersøkelse i morgen.

Da håper jeg at jeg får et greit svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...