Gjest lurven Skrevet 13. november 2003 #41 Del Skrevet 13. november 2003 For å si det sånn, at når jeg ble gravid med sistemann så var jeg skikkelig kvalm og uvell slik at jeg var ikke i nærheten av PC`n på et par måneder. Da jeg ble bedre var jeg innom bare litt og da er det selvfølgelig gjort. Men klarer du å holde deg vekk fra den etter et par mnd. med svangerskapskvalme har du kommet over abstinensene og trangen til å bli på KG... Så mitt råd er: BLI GRAVID!! (Du får jo en flott premie i tillegg. ) jeg kan ikke bli gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. november 2003 #42 Del Skrevet 13. november 2003 Det mest effektive er å legge ned forumet' date=' men det vil vi ikke [/quote'] *vettaskremt* Hege, pliiiis si at det aldri kommer på tale!!! Ble redd jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #43 Del Skrevet 13. november 2003 men hvordan i helvete kommer man seg ut av et slikt forhold? Man finner seg et annet forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. november 2003 #44 Del Skrevet 13. november 2003 Man finner seg et annet forum. Kunne ikke falle meg inn :blunke: hva er da vitsen med å slutte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #45 Del Skrevet 13. november 2003 nei, det blir jo som å bare finne seg en ny mann.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. november 2003 #46 Del Skrevet 13. november 2003 nei, det blir jo som å bare finne seg en ny mann.... kodebrytern :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #47 Del Skrevet 13. november 2003 Er jeg for kjapp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. november 2003 #48 Del Skrevet 13. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #49 Del Skrevet 13. november 2003 Takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå