Gå til innhold

HVORDAN slutter man på kg?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lett var det å komme inn' date=' men verre er det å komme seg ut. Sammenligningen kan være mange: røyk, alkohol, [b']menn, goderi etc..men hvordan i helvete kommer man seg ut av et slikt forhold? :roll:

Kan du utdype den litt eller?.... :wink:

Trenger du hjelp og støtte til å komme ut av noe som helst, så vet du forresten hvor jeg bor, samt telefonnummeret mitt.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Takk for gode forslag. ....det har gått litt over i dag...kg er blitt endel av min identitet, så dette må jeg jobbe litt mer med...har forøvrig tenkt at den beste løsningen er å slette nicket mitt, men da er det alt for lett å lage seg et nytt.. :ler: okai...nå er det snart helg :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man slutter ikke på KG, care!

Man blir - og foredles. Til årgangs-KG'er!!! :ler:

Sant, men skremmende. Det burde ligge en advarsel ved registreringen. OBS: dette er vanedannende, hvem vet, kanskje Gry kan bli saksøkt fordi hun ikke oppga ved innregistrering at kg er vanedannede. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øyyyyy! Tror du at du slipper unna den forklaringen eller???.... :sjarmor:

Hvem er det som ikke slipper unna med sin forklaring?

Ikke jeg, vel? :o *full av angst for å ha kommet med dårlig forklaring*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neida' date=' er CARE som må innfinne seg på teppet.. omgående!... :sjarmor:[/quote']

Teppe, :klø: ehh, jeg har ikke sett noe til teppe :klø: . Er det slik at det skal innfinne seg.... :kul: neida, joda, jeg fikk bare så lyst til å sluttte på kg, meg jeg har jo skjønt at det ikke går ann :o . Jeg er fanget i nettet :o . Men jeg mener at det bør komme en advarsel til nye om at kg er sterkt vanedannede...Vi har tross alt et ansvar for den kommende slekt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For å si det sånn, at når jeg ble gravid med sistemann så var jeg skikkelig kvalm og uvell slik at jeg var ikke i nærheten av PC`n på et par måneder.

Da jeg ble bedre var jeg innom bare litt og da er det selvfølgelig gjort. Men klarer du å holde deg vekk fra den etter et par mnd. med svangerskapskvalme har du kommet over abstinensene og trangen til å bli på KG...

Så mitt råd er: BLI GRAVID!!

(Du får jo en flott premie i tillegg. :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mitt råd er: BLI GRAVID!!

:o :o jeg ble stum. :o :o

Mente hvorfor du synes menn er vanedannende' date=' og hva det innebærer for deg nå...[/quote']

Du spør alltid slike vanskelige spørsmål... :smilejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o jeg ble stum. :o :o

Ja jeg må si det foreslås drastiske virkemidler her. Snart får vi en farsott av 16 års gamle jenter som skylder på Merete på KG fordi det ble gravide... :ler:

Tror jeg holder meg på KG inntil videre jeg... Hvis det å bli gravid er the only way out altså. :ler2:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør alltid slike vanskelige spørsmål... :smilejenta:

Ja, jeg gjør det!.... :wink: Vanskelige for noen, men gode for alle.... Nuh?... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...