Livets datter Skrevet 13. november 2003 #21 Del Skrevet 13. november 2003 Beklager, men der kan jeg ikke hjelpe deg, da jeg sliter litt med det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #22 Del Skrevet 13. november 2003 Lett var det å komme inn' date=' men verre er det å komme seg ut. Sammenligningen kan være mange: røyk, alkohol, [b']menn, goderi etc..men hvordan i helvete kommer man seg ut av et slikt forhold? Kan du utdype den litt eller?.... Trenger du hjelp og støtte til å komme ut av noe som helst, så vet du forresten hvor jeg bor, samt telefonnummeret mitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. november 2003 #23 Del Skrevet 13. november 2003 Takk for gode forslag. ....det har gått litt over i dag...kg er blitt endel av min identitet, så dette må jeg jobbe litt mer med...har forøvrig tenkt at den beste løsningen er å slette nicket mitt, men da er det alt for lett å lage seg et nytt.. okai...nå er det snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2003 #24 Del Skrevet 13. november 2003 care, du får bare slå deg til ro med at du er en KG'er og at du alltid kommer til å være det... GOD HELG! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. november 2003 #25 Del Skrevet 13. november 2003 Man slutter ikke på KG, care! Man blir - og foredles. Til årgangs-KG'er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #26 Del Skrevet 13. november 2003 øyyyyy! Tror du at du slipper unna den forklaringen eller???.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. november 2003 #27 Del Skrevet 13. november 2003 Man slutter ikke på KG, care! Man blir - og foredles. Til årgangs-KG'er!!! Sant, men skremmende. Det burde ligge en advarsel ved registreringen. OBS: dette er vanedannende, hvem vet, kanskje Gry kan bli saksøkt fordi hun ikke oppga ved innregistrering at kg er vanedannede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. november 2003 #28 Del Skrevet 13. november 2003 øyyyyy! Tror du at du slipper unna den forklaringen eller???.... Hvem er du? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. november 2003 #29 Del Skrevet 13. november 2003 Sterkt vanedannende. Som DUMLE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #30 Del Skrevet 13. november 2003 Hvem er du? :o Jeg er Lasse sin bror! (så er DEN katta løpt av gårde.. ..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. november 2003 #31 Del Skrevet 13. november 2003 øyyyyy! Tror du at du slipper unna den forklaringen eller???.... Hvem er det som ikke slipper unna med sin forklaring? Ikke jeg, vel? :o *full av angst for å ha kommet med dårlig forklaring* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #32 Del Skrevet 13. november 2003 neida, er CARE som må innfinne seg på teppet.. omgående!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. november 2003 #33 Del Skrevet 13. november 2003 Å, takk og pris!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. november 2003 #34 Del Skrevet 13. november 2003 neida' date=' er CARE som må innfinne seg på teppet.. omgående!... [/quote'] Teppe, :klø: ehh, jeg har ikke sett noe til teppe :klø: . Er det slik at det skal innfinne seg.... neida, joda, jeg fikk bare så lyst til å sluttte på kg, meg jeg har jo skjønt at det ikke går ann :o . Jeg er fanget i nettet :o . Men jeg mener at det bør komme en advarsel til nye om at kg er sterkt vanedannede...Vi har tross alt et ansvar for den kommende slekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #35 Del Skrevet 13. november 2003 Mente hvorfor du synes menn er vanedannende, og hva det innebærer for deg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #36 Del Skrevet 13. november 2003 For å si det sånn, at når jeg ble gravid med sistemann så var jeg skikkelig kvalm og uvell slik at jeg var ikke i nærheten av PC`n på et par måneder. Da jeg ble bedre var jeg innom bare litt og da er det selvfølgelig gjort. Men klarer du å holde deg vekk fra den etter et par mnd. med svangerskapskvalme har du kommet over abstinensene og trangen til å bli på KG... Så mitt råd er: BLI GRAVID!! (Du får jo en flott premie i tillegg. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. november 2003 #37 Del Skrevet 13. november 2003 Så mitt råd er: BLI GRAVID!! :o :o jeg ble stum. :o :o Mente hvorfor du synes menn er vanedannende' date=' og hva det innebærer for deg nå...[/quote'] Du spør alltid slike vanskelige spørsmål... :smilejenta: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #38 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg står til tjeneste care.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. november 2003 #39 Del Skrevet 13. november 2003 :o :o jeg ble stum. :o :o Ja jeg må si det foreslås drastiske virkemidler her. Snart får vi en farsott av 16 års gamle jenter som skylder på Merete på KG fordi det ble gravide... Tror jeg holder meg på KG inntil videre jeg... Hvis det å bli gravid er the only way out altså. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #40 Del Skrevet 13. november 2003 Du spør alltid slike vanskelige spørsmål... :smilejenta: Ja, jeg gjør det!.... Vanskelige for noen, men gode for alle.... Nuh?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå