Gå til innhold

Jeg trenger øyenkrem

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Nå håper jeg å få påfyll i lommeboka snart, fordi jeg MÅ ha en øyenkrem.

Det siste året har jeg brukt:

YSL Lisse Expert: Dyr og ikke SÅ god. Den er jo mot rynker og det har jeg fint lite av, tiltross for at jeg har runda 30.

Dermalogica: Total Eye Care: Ikke SÅ god... Kjedelig når den ikke lukter himmelsk, dvs. ingenting

Så har jeg prøvd en Lancome som jeg ikke tålte, og Guerlain Issima. og før det Dior, Clarins, Chanel, Shiseido, Biotherm, Darphin etc. (har vært i bransjen :oops:)

Men, jeg er ikke fornøyd. Har noen prøvd Matis og Decleor sine? Andre forslag som virker forebyggende, men ikke er anti-rynke? Gjerne en forfriskende og som lukter godt. Salongmerker er vel det som frister mest nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg er 31, har ingen rynker, og er fornøyd med MD Formulations Antioxidant Hydrating Eyecream. Den trekker raskt inn, men gir masse fuktighet, og du kan til og med bruke den under sminke. :D

Men dyr: 598,- i salong, muligens rundt 400,- (inkl porto) hos essentialdayspa.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en prøve på en som jeg tror var fra Dior. Het noe sånt som Iod Eye Sorbet. Var helt utrolig bra. Problemet er at jeg ikke får tak i den noe sted! Noen som vet det?

Ellers liker jeg Guerlain Issima, men den hadde du jo prøvd. Har en fra Biotherm nå. Den syns jeg ikke er noe særlig. Har generelt dårlig erfaring med biotherm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...