Anna Lovinda Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 ]Hadde du visst hva fusse betydde så hadde du ikke kommet med noen velkommen etter og sjarmørsmiley. Du bare avslører din uvitenhet. Og jeg er sikker på d at jeg hadde fått deg til sengs så lett som bare d, Du læss som at du er bifil, du er bare ei kjerrring som dagdrømmer om jentesex. Altså: En helvetes amatør! Så du mener at dette utsagnet ditt er din måte å formidle dette på? Jeg ville nødig bli beskyldt for å føre folk bak lyset så jeg sto frem... D var ikke ment som noe hetsing, snarere oppgitthet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 Ble vi ikke ferdig med d der igår/forigårs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 12. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 12. november 2003 Ble vi ikke ferdig med d der igår/forigårs?Tydeligvis ikke. Det er du som sutrer over at tråden din (som lignet min mistenkelig) ble flyttet. Jeg påpeker bare at du ikke er så gjennomtenkt i dine uttalelser bestandig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. november 2003 #4 Del Skrevet 12. november 2003 Du skal få påpeke så mye du vil du vennen min. Få med deg de siste timers hendeleser og diskuter dem ilag m oss, ellers blir du bare hengende akterut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 12. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg har fått med meg Trusetråden, og kan ikke se at det er sagt eller gjort noe galt fra Heges side i denne saken. Jeg vet ikke om du er ondskapsfull eller bare har dårlige vurderingsevner. Du valser inn i tråder og strør om deg med flåsete kommentarer og malplasserte smilier. Sabotasje, kalles det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. november 2003 #6 Del Skrevet 12. november 2003 Alt som ble skrevet av meg der hadde relevans i forhold til tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 12. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 12. november 2003 Så du mener at å beskylde meg for dette Du læss som at du er bifil, du er bare ei kjerrring som dagdrømmer om jentesex. Altså: En helvetes amatør! hadde relevans til tema? Hvor er det du i såfall har lært diskusjonsteknikker, for ikke å snakke om folkeskikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. november 2003 #8 Del Skrevet 12. november 2003 Lady Du er en taper som kommer m d her to dager etter. Forhold deg til dagens tråder og ikke virk så bakstrebersk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 12. november 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 12. november 2003 På seg selv kjenner man andreVar det ikke disse kloke ord du selv ytret? Og du; bakstrebersk betyr noe helt annet enn det du indikerer her. Poenget mitt med denne henvendelsen var å påpeke at det kanskje er en grunn til at de tråder du "stikker nesa di borti" blir moderert. Som sagt (kan gjerne gjenta det); du flåser og er uforskammet, og hvis du ikke gjør et av disse to, kommer du med uttalelser som er så totalt skivebom at de ikke hører hjemme noen steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. november 2003 #10 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg vet da godt hva d betyr. Jeg har da sett nok av din oppførsel her inne på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 12. november 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 12. november 2003 Takk, i lige måde, "kjære" Sexysadie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. november 2003 #12 Del Skrevet 12. november 2003 men da er vi da enige lady. Takk for praten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå