Gå til innhold

Samboer runket i søvne...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min og jeg har vært sammen i tre år og har det egentlig veldig bra sammen.

i går satt vi begge og fulgte med på TVen da ei venninne (kaller henne Tina) av han dukket opp på skjermen, jeg hadde aldri møtt denne venninnen og lurte på hvor han hadde møtt henne og hvorfor jeg ikke hadde møtt henne når hun bor rett over gaten for oss.

Han svarte at det var kanskje ikke så mye og hilse på, og at det ikke var noen spesiell.

Han gikk og la seg, og jeg ble sittende våken litt for å se ferdig programmet, så gikk jeg for å legge meg. Etter at jeg hadde lagt meg hører jeg plutselig at han begynner å stønne og oie seg, pustet og peset, og han begynner å runke.

Flere ganger i natt runket han i søvne, og plutselig stønnet han og sa "Tina, sug kuken min hardt!!". :sjokkert:

Jeg slo han litt hardt i sia med albuen, det ga seg for en liten stund og så begynte han igjen, runket og mumlet om Tina og ei anna jente, da vekket jeg han og han la seg for å sove, og sov.

Hva sier jeg i dag? jeg er veldig sjokkert og aner ikke helt hva jeg skal tenke om dette.

Er det lurt å bare la det ligge?

Vi har jo et bra sexliv og koser oss mye, men føler det ble veldig spesielt. :klo:

Akkuratt nå vet jeg ikke om jeg er såret eller sint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kan jo ikke noe for at han syns hun er hot? Klarer du å styre dine drømmer kanskje??? Tenk deg litt om, du har ingn grunn til å bli sur på han for dette...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min og jeg har vært sammen i tre år og har det egentlig veldig bra sammen.

i går satt vi begge og fulgte med på TVen da ei venninne (kaller henne Tina) av han dukket opp på skjermen, jeg hadde aldri møtt denne venninnen og lurte på hvor han hadde møtt henne og hvorfor jeg ikke hadde møtt henne når hun bor rett over gaten for oss.

Han svarte at det var kanskje ikke så mye og hilse på, og at det ikke var noen spesiell.

Han gikk og la seg, og jeg ble sittende våken litt for å se ferdig programmet, så gikk jeg for å legge meg. Etter at jeg hadde lagt meg hører jeg plutselig at han begynner å stønne og oie seg, pustet og peset, og han begynner å runke.

Flere ganger i natt runket han i søvne, og plutselig stønnet han og sa "Tina, sug kuken min hardt!!". :sjokkert:

Jeg slo han litt hardt i sia med albuen, det ga seg for en liten stund og så begynte han igjen, runket og mumlet om Tina og ei anna jente, da vekket jeg han og han la seg for å sove, og sov.

Hva sier jeg i dag? jeg er veldig sjokkert og aner ikke helt hva jeg skal tenke om dette.

Er det lurt å bare la det ligge?

Vi har jo et bra sexliv og koser oss mye, men føler det ble veldig spesielt. :klo:

Akkuratt nå vet jeg ikke om jeg er såret eller sint...

Du har ingen grunn til og være hverken sur, sint eller såret.Det er da ingen som har kontroll med hva de gjør i søvne.SJERP DEG!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, man kan ju inte kontrollera sina drömmar! Visst förstår jag att du känner dig sårad, men jag skulle bara låta det vara om jag vore du. Om det stör dig jättemycket kan du ju bara nämna vad han sa i sömnen och fråga om hon Tina betyder något för honom. Men som sagt, man kan inte kontrollera vad man drömmer och att bli sur på någon för en sexdröm man inte visste om att man hade blir lite fel. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

Nok en trolletråd ja..

Jeg skjønner ikke hvorfor folk må komme med sånne kommentarer.

Hvorfor i all verden skal dette være en "trolletråd" Liksom!? :klaske: :klaske:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Nei jeg kan da ikke styre drømmene mine, men jeg fikk nå litt bakoversveis -ville ikke du fått det AB?.

Hun var ikke særlig attraktiv heller, ikke noe spesielt ved henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om hon inte ens var särskilt attraktiv är det väl verkligen inte något att haka upp sig på? Fortsätt att känna dig snygg och ta vara på det sexliv ni har! Jag hade blivit mycket mer förolämpad om tjejen var drop dead gorgeous..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Nei, kanskje ikke? Hun var ganske lav med mye former og brunt kort hår, jeg er jo høy, blond og veldig slank. Så det var jo veldig stor forskjell på oss. heh, det har kanskje ikke mye å si.

Jeg føler hvertfall det var veldig rart at han lå der og fantaserte om to jenter, mens han tok på seg selv og jeg lå ved siden av.

Jeg får bare prøve å glemme det, og glemme at hun bor rett over gaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde reagert på det og sagt det til han. Men det er jo meg.

Om typen min hadde ligget og runket og tenkt på en annen jente så vet man jo ikke hva han fantaserer om ellers. Ekkelt. :sjokkert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt det opp bare for å forsikre meg om at det er en fantasi og at det ikke er noe som faktisk har skjedd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte med engang at han er utro med "Tina", siden han ikke har nevnt henne før..

Men er mest sannsynlig tilfeldig. Det har jo ikke skjedd tidligere netter (som du har lagt merke til), og dere så jo Tina rett før han la seg.

Jeg drømmer mye sykt, som jeg ikke vil skal skje i virkeligheten for å si det sånn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jente her, jeg har hatt drømmer om at jeg har hatt sex med menn jeg vanligvis ikke vil ha sex med i virkeligheten, og samtidig har jeg ligget og gnidd meg i senga, slik at jeg har fått orgasme. Så, det kan skje!

Men jeg ville tatt det opp med han, kanksje han syntes det er morsomt å høre hva han har gjort?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jag har också drömt helsjuka grejer som jag absolut inte skulle vilja göra på riktigt! Inatt drömde jag att en kille på jobbet tog mig på diskbänken i pentryt på arbetsplatsen och han var så hårig överallt att jag fick klaustrofobi(!!), men det var ändå otroligt sexigt. Behöver jag säga att det inte är en sexfantasi jag har på riktigt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mengder av underlig sex i drømme. Med mennesker jeg aldri kunne tenke meg å hatt sex med overhodet. Det betyr ikke at jeg har så voldsomt lyst på dem, men mer sannsynlig at alle tanker jeg har hatt, har "joined forces", for å gi meg en snål natt.

Kan godt hende at han hadde seg med Tina i drømme, oppå taket på det høyeste bygget i byen, fordi det skulle komme noen dalende i fallskjerm, og ikke visste hvor de skulle lande. Altså, noe fullstendig usaklig, hvor den eneste lille detaljen du fikk vite noe om, var sexen. At det var akkurat henne, er mest sannsynlig fordi han hadde sett henne på TV før han la seg.

Med andre ord, hadde han sett Dronning Sonja på skjermen før han la seg, kunne det like gjerne vært henne han hadde hatt sex med. =P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...