Quasis Skrevet 9. september 2011 Forfatter #41 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg var hos en ny tannlege i dag. Snakk om en kjekk, sexy ung type! Og jeg klarte ikke tenke på annet enn at jeg skulle sett litt mer fiks ut.. Sambo satt på venterommet og syntes bare det var morsomt..!.. Ikke noe sjalusi her i gården nei Etterpå var jeg på H&m og kjøpte to bukser, 4(!)gensre, og masse truser. Fikk på meg den ene buksen når jeg kom hjem og det var kjempe deilig! Ingenting som strammer på magen Kvalmen har faktisk ikke vært så verst i dag heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 20. september 2011 Forfatter #42 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Jippi! 10 uker i dag! Det går sakte men sikkert rett vei! Formen er crap, men det gir jeg blaffen i!! Endret 20. september 2011 av Quasis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. september 2011 #43 Del Skrevet 20. september 2011 Kjedelig at formen ikke er helt på topp. Men for 10 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spesial Skrevet 21. september 2011 #44 Del Skrevet 21. september 2011 Jippi! 10 uker Er formen like crap enda? Kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 21. september 2011 Forfatter #45 Del Skrevet 21. september 2011 Jippi! 10 uker Er formen like crap enda? Kjedelig.. Formen er ikke noe særlig å skryte av nei.. Men har nesten vendt meg til det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spesial Skrevet 2. oktober 2011 #46 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det lenge til du skal på UL? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #47 Del Skrevet 4. oktober 2011 Nå har jeg vært på UL! Det var kjempe herlig og alt var bra med den lille Kvalmen har begynt å avta, og i dag er jeg 12 uker! Så nå kan jeg slappe av og begynne småkjøpene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spesial Skrevet 5. oktober 2011 #48 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ååå, så bra! :D Og nå er du over 12 uker også! Det er nå moroa begynner!! Kvalmefrie dager er endelig kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. oktober 2011 #49 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) 12 + 1 Endret 5. oktober 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spesial Skrevet 12. november 2011 #50 Del Skrevet 12. november 2011 Hvordan går det? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå