Gå til innhold

Three times a charm


Quasis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for gratulasjoner! Jeg er kjempe glad!

Det er vanskelig å tro på, men ørtens tester kan ikke ta feil :gjeiper:

Så nå er det bare å håpe spiren klamrer seg fast der inne :jepp:

Jeg fortalte det til mamma. Må ha noen flere enn sambo å snakke med dette om. Hun ble kjempe glad!

Brystene er kjempe ømme allerede. Husker jeg hadde veldig ømme bryst de to forrige svangerskapene. Helt til fødsel faktisk. Så er vel bare å venne seg til først som sist ja. Men alle sånne småplager er bare hjertelig velkommen de nå altså :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer så masse med å være gravid :D Så det på IKM-august tråden! Kommer til å følge dagboka di hvis jeg får lov :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Spesial :goodbye: og velkommen så mye :) Det er bare koselig om du vil følge med :)

Ser fra tickeren din at du ikke er mange dagene fra testing selv?

Skal krysse fingrene for deg jeg :tommelsmil: Har dere prøvd lenge?

Det er så kjekt å gå rundt med en liten hemmelighet i magen. Selv om jeg har jo samtidig lyst at hele verden skal vite det :danse:

Det murrer og stikker i magen hele tiden.

Om to dager kommer foreldrene mine på besøk for en halv uke. Det blir nok litt slitsomt for mamma og jeg går ikke alltid overrens. Men blir nok aller mest koselig. Håper jeg... :forvirret:

Endret av Quasis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Spesial :goodbye: og velkommen så mye :) Det er bare koselig om du vil følge med :)

Ser fra tickeren din at du ikke er mange dagene fra testing selv?

Skal krysse fingrene for deg jeg :tommelsmil: Har dere prøvd lenge?

Det er så kjekt å gå rundt med en liten hemmelighet i magen. Selv om jeg har jo samtidig lyst at hele verden skal vite det :danse:

Det murrer og stikker i magen hele tiden.

Om to dager kommer foreldrene mine på besøk for en halv uke. Det blir nok litt slitsomt for mamma og jeg går ikke alltid overrens. Men blir nok aller mest koselig. Håper jeg... :forvirret:

Vi er helt nye som prøvere :) Er helt forberedt på å bli gravid! Har ventet på dette i over ett år! :hoppe: Merket at jeg ikke er helt innstilt på negativ test, og det er kanskje litt dumt mtp at det ofte tar noen PP'er før det klaffer!

Hvor lang tid tok det klaffet for dere? :happy:

Kan tenkte meg at det er kjekt med en liten hemmelighet ja :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesial: Det klaffet på 4pp. Men pp3 var egentlig ikke så veldig gyldig da.. for sambo var vekke før og under eggløsning. Men denne gang var han hjemme :gjeiper:

Ja, det kan jo ta litt tid da. Men er ikke umulig med klaff første gang heller. Håper i alle fall det ikke tar lang tid for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesial: Nja.. både og. Jeg føler meg veldig gravid da. Har så mange symptomer. Men samtidig så er jeg så redd det skal gå galt. At det kan bli tatt fra meg igjen. Meen prøver å ikke fokusere så mye på det :)

Takk. Kjekt med en ticker å følge med på :)

I dag fortalte jeg nyheten til pappa. Han ble kjempe glad! Han gleder seg veldig til å komme på besøk i morgen.

Ikke eier jeg matlyst for tiden. Jeg har gått ned et par kilo denne siste uken. Men prøver å spise i alle fall 3 måltider og jeg drikker myyye vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesial: Nja.. både og. Jeg føler meg veldig gravid da. Har så mange symptomer. Men samtidig så er jeg så redd det skal gå galt. At det kan bli tatt fra meg igjen. Meen prøver å ikke fokusere så mye på det :)

Takk. Kjekt med en ticker å følge med på :)

I dag fortalte jeg nyheten til pappa. Han ble kjempe glad! Han gleder seg veldig til å komme på besøk i morgen.

Ikke eier jeg matlyst for tiden. Jeg har gått ned et par kilo denne siste uken. Men prøver å spise i alle fall 3 måltider og jeg drikker myyye vann.

Skjønner hva du mener! Er dritredd selv! Er jo så tidlig enda.. Men sannsynligvis går det bra! I de fleste tilfellene gjør det jo det :) Har du testet noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesial: Jeg testet sist på mandag. Da var streken fin og sterk. Tenker jeg er ferdig med testing nå :jepp:

Jeg tenker sånn at jeg har vært gravid 2 ganger før, (som jeg vet om ialle fall)og det har gått bra begge gangene. Så tenker det er gode håp for denne gangen også? :) Meen.. klarer liksom ikke la være å skjekke etter blod på toalettbesøk etc.. og blir like lettet hver gang :rodmer:

Ellers begynner det såkalte "familiebesøket" å bli litt stress. Hadde en liten krangel med mamma under middagen, med svigermor som vitne.. ble en pinlig taushet før svigermor begynte å plapre om noe annet.. hehe.. uff. ikke bra. :fnise: Nei, jeg og mamma er ikke bygd for å være lenge i samme hus. Jaja.. om et par dager reiser hun hjem.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så mye spennende å rapportere om. Men symptomene er i alle fall godt på plass. Kvalme, trøtthet *gjesp* og kjempe ømme bryst! Kan ikke være borti de. Men jeg føler meg i alle fall trygg på at alt er som det skal. Og det passer jo fint siden jeg nå er 6 uker på vei!! :danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye spennende å rapportere om. Men symptomene er i alle fall godt på plass. Kvalme, trøtthet *gjesp* og kjempe ømme bryst! Kan ikke være borti de. Men jeg føler meg i alle fall trygg på at alt er som det skal. Og det passer jo fint siden jeg nå er 6 uker på vei!! :danse::danse:

Samme her! Er sinnsykt sliten, trøtt og KVALM! Det hører vel med det :) Godt å høre at det ikke bare er meg :P

I dag er du 7 uker! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spesial: Ja, jeg er virkelig glad for hver uke som går!! :danse:

Men kvalmen er jeg dritt lei nå! Fungerer ikke til annet enn å ligge på sofaen! Hele dagen! :(

Nei, uff. Gleder meg til kvalmen avtar i neste trimester!

Hurra for deg som er 6 uker da, Spesial! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke siden sist allerede! Hehe, tiden går fort :)

Du ligger også mye på sofaen om dagen?! Jeg blir gaaal av å ikke orke å trene eller lage mat eller noe! Du har ikke så mye matlyst du heller kanskje? Jeg gleder meg også til neste trisemester!

Har du vært på kontroll enda? Jeg fikk sånn fin liten bok med en del for mor og en for far :hjertesmil:

God bedring :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går ikke fort nok spør du meg! Er så lei av å være kvalm og energiløs! På toppen av det hele har jeg fått tannverk!! :sukk:

Så i morgen blir det tannlegetime. (og shopping etter mammaklær..)

Ja.. dagens utblåsning!.. :sjenert:

Ellers er det jo kjekt å komme til uke 8 da :rodmer:

Jeg var til kontroll da jeg var i 5 uke faktisk. Har ny kontroll i uke 11. Da skal vi lytte etter hjertelyd :hjerte::hjerte: Jeg fikk ikke en sånn bok, men vi fikk hvert vårt BAM blad. En for mor og en for far. Foreløpig endt opp i at jeg har lest begge.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper tannlegetimen gikk som smurt! Jeg var faktisk selv hos tannlegen i forrige uke. Var litt usikker på om jeg kunne ta røngten, men han sa det ikke var noe fare :)

Hva kjøpe du av mammaklær da?

Uke 8, din heldiggris! ;) Det nærmer seg kvalmefrie dager snart.. :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...