Gå til innhold

Three times a charm


Quasis

Anbefalte innlegg

Ja, da starter jeg også prøverdagbok :)

Håper den kan være en hjelp i opp og (garantert) nedturer.

Jeg og sambo har vært sammen i 4 1/2 år. Jeg har 2 barn fra før. Nå håper vi å få en liten en sammen :)

Jeg har brukt spiral som ble tatt ut 28 april. Jeg skulle egentlig vente en syklus før vi begynte prøvingen, men det ble en liten tyvstart. Det resulterte i en kjemisk graviditet. Det positive er at vi i alle fall vet at sambos svømmere klarte oppgaven.. ;)

Statistikken for denne pp:

Fruktbar periode: 30.05.2011 - 04.06.2011

Eggløsningen finner sted: 02.06.2011

IKM er 15 juni.

Vi koste oss masse rundt EL, så det står ikke på innsatsen i hvertfall :sengekos:

Jeg kom hjem ens ærend på EL dagen fra jobben min (et godt stykke unna) for å være sikker på å treffe riktig.

Jeg er en utålmodig sjel, så jeg håper det ikke tar alt for lang tid dette her :sjenert:

Jeg ble gravid ganske kjapt de to forrige gangene. Men med ny partner som ikke har barn fra før, så vet vi jo ikke hvor fruktbar han er.

Jeg begynte å teste ganske tidlig forrige pp, derav jeg fant ut av den kjemiske graviditeten. Håper jeg klarer å lavær å teste sååå tidlig denne gangen. Men jeg er som sagt ganske utålmodig så... :gjeiper:

Spennende tid fremover blir det i alle fall :rodmer:

Endret av Quasis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg vært skikkelig uggen i magen. Da jeg og sambo kom hjem fra tur dro jeg frem støvsugeren. Det skulle jeg ikke gjort, for jeg ble bare enda dårligere i magen og til slutt fikk jeg kjempe vondt i høyre side. :tristbla: Kjentes ut som om det var der egglederen er. Etter ca 15 min gav det seg plutselig. Kjempe merkelig!

I dag er det foressten 4 røykfrie dagen. Jippi! :takke:

Gleder meg til å teste over helgen. Har bestem meg for å klare å vente til det. Det må jeg jo klare.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Måtte jo inn å snike på deg, og her er jeg :) Så koselig at du og din kjære vil ha en liten sammen, og at du har to fra før. Skjønner jo at du vil at det skal gå like raskt som forrige gang, men samtidig har du jo bevis på at du kan bli gravid :) Håper det går fort med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Go`jenten :) Gøy med snikere!

Ja håper det går fort denne gangen. Er jo betryggende å vite at alt funker med min kropp. Så håper sambo trør til han også.. ;)

Ellers er det ikke så mye nytt å rapportere.. Går nå å kjenner på all slags (sikkert innbilte) symptomer.. Ømme bryst og litt uvel mage. Men symptomene er jo ofte de samme i tiden etter EL uansett.

Er i alle fall ikke lenge til IKM, på onsdag :) Nervepirrende dager dette her! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, utrolig spennende dager :) Så kjedelig at symptomene på graviditet ligner så fælt på symptomene på andre ting :P Man kan jo bli tullete av mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet med billig-strips i dag tidlig. Var blendahvit.. :sukk:

Meen.. er 3 dager igjen til IKM da, så alt håper er jo ikke ute. Tester meg nok om igjen de neste morningene nå ja.. ;)

Ellers har jeg vært røykfri 1 uke nå. Deilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig, men som du sier, det kan være at det bare er for tidlig å teste :) Vi krysser fingrene!

Gratulerer med en uke røykfri, du er flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Går faktisk veldig greit. Sambo røyker heldigvis ikke, så det gjør det enklere.

Ja, håpet er ikke helt ute ennå. De to første svangerskapene mine testet jeg etter IKM, så jeg har ingen erfaring om hvor tidlig jeg kan teste positiv egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Og der kom nok TR.. Litt spotting, så den er på god vei ja... :sukk:

Hormonene har løpt litt løpsk i går og i dag, så jeg skjønte i grunn tegningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig...! Men, men, sånn er det jo dessverre. Kos deg med de to små du har fra før, så skal du se måneden går raskere og vips kan du teste igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :klemmer:

Ja jeg er heldig som kan kose meg med dem :)

Denne PP blir "ubrukelig" for sambo er vekke når jeg har EL. Men men.. får prøve å kose meg med barna og sommeren istedet. (når den har tenkt å dukke opp..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Ja, sommeren lar vente på seg. Her er det jo full høst synes jeg.. Kaldt er det også..

Men på den positive siden, når solen titter frem og behovet for en utepils dukker opp, kan du slå til og nyte den. Så er det snart din tur, det er jeg sikker på! Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Denne dagen forbigåes i stillhet ja. El dag og sambo er og forblir vekke.. :frown:

Gleder meg til han er hjemme neste gang og vi kan prøve videre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk foressten vite av legen i dag at man skal holde seg unna Paracetamol når man prøver å bli gravid. Jeg trodde dette bare gjalt Ibuprofen, men det var det visst ikke. Begge deler setter ned fruktbarheten.

Greit å vite!

Endret av Quasis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

En stund siden forrige innlegg. El er godt igang. Sambo er hjemme og vi prøver for harde livet.. :gjeiper:

Forrige gang var han vekke, men gangen før der da vi prøvde aktivt, hadde vi sex hver dag i EL-perioden. Nå prøver vi annenhver dag, "som anbefalt". Får se om ikke det gjør susen.. :yvonne:

Ellers drar vi på ferie senere i uken. Håper å slappe av og kose oss litt. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli utålmodig igjenn. Skulle så gjerne hatt en positiv test!

Er så mange gravide rundt meg for tiden, og skulle gjerne slått følge.. :tristbla:

Snart en uke til IKM. Håper den går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er jeg 9 dpo. (tickeren er litt feil) Testet meg med strimmel da jeg stod opp, og jammen meg fikk jeg en svak strek! Brukte en til, og den viste det samme! :hakeslepp:

Håper bare det ikke er en kjemisk graviditet, slik jeg hadde første pp. Tester meg i alle fall om igjen i morgen, så får vi se :)

Håpe.. håpe.. :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Go'jenten! :klemmer:

Jeg dro like godt til apoteket og kjøpte meg noen flere "ordentlige" tester jeg. Apotek1 sin og en cb digital. Apotek1 sin viser en svaak strek den også, nå midt på dagen! :omg:

Ja, her blir det testing de nærmeste dagene ja! :hoppe:

Endret av Quasis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...