Gå til innhold

Mye gul og illeluktende utflod..


MsZ

Anbefalte innlegg

For tre dager siden hadde jeg ubeskyttet sex med ny partner. Jeg tok angrepillen, noe jeg aldri har gjort før.

men så, i dag tidlig fikk jeg plutselig mye gul og noe sur utflod. Lukter på en måte sterkt av kjønn, og har luktet litt surt. Hvertfall ikke normalt!

Og så lurer jeg på hva dette kan være? jeg har ikke vondt, og det klør/svir ikke i det heletatt. har tidligere hatt både sopp og bakteriell vaginose, og det er ingen av disse to.

Har jo selvsagt litt hetta for om jeg har dratt på meg en kjønnsykdom, noe jeg aldri har hatt før, så skal selvsagt til lege, men har ikke mulighet til dette før om en stund.

Og så lurer jeg på om det kan være noe som kan komme av angrepillen? jeg har heller aldri brukt denne før, så vet ikke helt hvordan kroppen reagerer på den.

men er det noen som har vært borti det? Som kan gi meg ett hint så jeg vet om jeg bør dra til legen grisefort, eller om det kan vente noen uker (ca tre uker..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg har akuratt det samme som du har hatt høres det ut som.. Fant du ut hva det var? fikk du kjøpt noe reseptfritt på apoteket mot det eller måtte du til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...