9na Skrevet 13. november 2003 #21 Del Skrevet 13. november 2003 Han har fortalt meg hva han skal ha, så det vet jeg, men han ordner det nok selv eller sammen med forloveren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #22 Del Skrevet 13. november 2003 Eg har fått beskjed om at har berre å halde meg laaangt unna val av antrekket til kjærasten! Det har eg ikkje noko med. Strengt hemmeleg. Er litt nervøs for at han skal troppe opp i smoking, noko eg ikkje synast er særleg fint...men eg har vel ikkje akkurat lagt skjul på det ovanfor han heller...noko han synast er svært festleg å erte meg med Trur at kjærasten min klarer å kle seg sjølv. Han har svært kresen smak. Han vert kjempefin! (Berre han ikkje kjem i smoking med rosa mavebelte ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 13. november 2003 #23 Del Skrevet 13. november 2003 Han var med når jeg kjøpte kjole, så jeg blir nok med når han skal ha seg dress. Er ikke mye overtroisk der nei.. Og syns ikke det gjør noe at vi har sett klærne før jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. november 2003 #24 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg var med når han prøvde første gang, tilpasning etc får han gå selv, med mindre han vil ha meg med,da stiller jeg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2003 #25 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg var med han for å kjøpe klær. Men han valgte de selv å jeg la ingen føring på hva han skulle ha på seg. Jeg syntes dette er en ting som er opp til han. Grunnen til at jeg var med han å kjøpte var at vi begge var i Oslo. Hadde han kjøpt her hjemme på Gjøvik så hadde jeg kjanske ikke vært med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 13. november 2003 #26 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg var med, men han bestemte selvfølgelig selv. Det eneste var da han ble spurt om han ville ha hvit eller ivory skjorte - da kom jeg med at han burde ha ivory (kjolen min er det så da ser det vel best ut at ikke skjorten hans er kritthvit...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 13. november 2003 #27 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg skal være med, men det er fordi han vil det. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå