Linsi Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Nå fikk jeg visst med meg hele spørsmålet i overskriften men; er det lov å være med når han skal finne klær til bryllupet, eller er det like ulovelig som den omvendte veien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 Ikke sjans i havet. Når ikke han får se min kan jeg bare glemme å få se hans...... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 12. november 2003 #3 Del Skrevet 12. november 2003 Tror ikke jeg får noe valg - han vil gjerne ha meg med. Så da stiller jeg selvsagt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. november 2003 #4 Del Skrevet 12. november 2003 Heldiggris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 12. november 2003 #5 Del Skrevet 12. november 2003 han er voksen nok til å finne sine egne klær til dagen Så nei jeg kommer ikke til å være med han. Vil jo også være litt mer spennende når jeg ser han i kirken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 12. november 2003 #6 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg var med når han handlet. Greit at vi står litt i stil, da... + at han gjerne ville at jeg skulle være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 12. november 2003 #7 Del Skrevet 12. november 2003 Klart jeg skal være med! Tar ikke sjansen på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 12. november 2003 #8 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg var med da han valgte farge og mønster til bunaden. Så nå håper vi at den blir ferdig i tide. Og hvis den ikke blir det: ja, da får han spørre hvis han vil ha hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 12. november 2003 #9 Del Skrevet 12. november 2003 Min kjære har sagt at han gjerne vil at jeg skal være med når han skal ta ut antrekk til seg selv, så da bli jeg vel med da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 12. november 2003 #10 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg blir med hvis han vil det. Han hater å prøve klær, så det er nok høyt realistisk at han har ønsker om noen som kan ta en rask avgjørelse for ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. november 2003 #11 Del Skrevet 12. november 2003 han vil at jeg skal være med så da blir det vel sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 12. november 2003 #12 Del Skrevet 12. november 2003 min vil att jeg skal være med :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 12. november 2003 #13 Del Skrevet 12. november 2003 Nei absolutt ikke, det skal være en overraskelse for meg om hvordan han blir seende ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 12. november 2003 #14 Del Skrevet 12. november 2003 Min kjære ville også at jeg skulle være med da han skulle få sydd sitt antrekk, så jeg vet allerede hvor fantastisk han kommer til å se ut . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 12. november 2003 #15 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg regner med at han vil plukke ut det selv, men han har jo sagt hva han gjerne vil ha da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 13. november 2003 #16 Del Skrevet 13. november 2003 Det skal han få gjøre alene. Det eneste jeg vil være med å velge er fargen på sløyfa. Vil ha en overraskelse på dagen jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 13. november 2003 #17 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg får ikke være med. Han er så flink så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. november 2003 #18 Del Skrevet 13. november 2003 Vi var å fant klær til han i går...Han ville at jeg skulle være med og da ble jeg så klart det! Synes jo det er litt greit at vi matcher også!! Og han ble sååå fin...Gleder meg til å se han igjen i det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henri Skrevet 13. november 2003 #19 Del Skrevet 13. november 2003 Snorkie Jeg blir med hvis han vil det. Han hater å prøve klær, så det er nok høyt realistisk at han har ønsker om noen som kan ta en rask avgjørelse for ham Jepp, sånn er det her også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 13. november 2003 #20 Del Skrevet 13. november 2003 Jepp, sånn er det her også..... Det er vanligvis sånn hos oss også, men ikke denne gangen. Dressen vil han finne selv. Regner med at forloveren hans blir med. Da blir det dress med stil :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå