Gå til innhold

Er du med og kjøper hans klær til bryllupet?

Linsi

Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg visst med meg hele spørsmålet i overskriften men; er det lov å være med når han skal finne klær til bryllupet, eller er det like ulovelig som den omvendte veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

han er voksen nok til å finne sine egne klær til dagen :wink: Så nei jeg kommer ikke til å være med han. Vil jo også være litt mer spennende når jeg ser han i kirken :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var med da han valgte farge og mønster til bunaden. Så nå håper vi at den blir ferdig i tide. Og hvis den ikke blir det: ja, da får han spørre hvis han vil ha hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har sagt at han gjerne vil at jeg skal være med når han skal ta ut antrekk til seg selv, så da bli jeg vel med da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med hvis han vil det. Han hater å prøve klær, så det er nok høyt realistisk at han har ønsker om noen som kan ta en rask avgjørelse for ham :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære ville også at jeg skulle være med da han skulle få sydd sitt antrekk, så jeg vet allerede hvor fantastisk han kommer til å se ut :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal han få gjøre alene. Det eneste jeg vil være med å velge er fargen på sløyfa. Vil ha en overraskelse på dagen jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi var å fant klær til han i går...Han ville at jeg skulle være med og da ble jeg så klart det! Synes jo det er litt greit at vi matcher også!! Og han ble sååå fin...Gleder meg til å se han igjen i det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkie

Jeg blir med hvis han vil det. Han hater å prøve klær, så det er nok høyt realistisk at han har ønsker om noen som kan ta en rask avgjørelse for ham

Jepp, sånn er det her også..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sånn er det her også..... :ler:

Det er vanligvis sånn hos oss også, men ikke denne gangen. Dressen vil han finne selv. Regner med at forloveren hans blir med. Da blir det dress med stil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...