Gjest Cecilie . Skrevet 6. juni 2011 #1 Del Skrevet 6. juni 2011 I noen dager nå har jeg gådd med smerter i nedre delen av magen (magen nedenfor navlen). Ikke smerter som gjør vondt, men som er ubehagelige. Hva kan det tyde på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. juni 2011 #2 Del Skrevet 6. juni 2011 F.eks menssmerter eller luftsmerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juni 2011 #3 Del Skrevet 6. juni 2011 Eller forstoppelse. Det kan komme av flere årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratesyk Skrevet 6. juni 2011 #4 Del Skrevet 6. juni 2011 jeg har hatt vond/ubehag i magen det siste året.. Fant ut at jeg har brokk.. så de smertene kan komme av hva som helst.. ta deg en tur til legen om det ikke blir bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #5 Del Skrevet 6. juni 2011 Magesmerter kan være vanskelig å diagnosere, det må oftest undersøkelser til. Vanlige smerter nederst i magen er: menssmerter/murringer, eggløsningssmerter, cyster på eggstokkene, blindtarmen (behøver ikke å være kun på en siden i starten), graviditet utenfor livmoren, luftsmerter (veldig vanlig), forstoppelse, tarmsykdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilie . Skrevet 6. juni 2011 #6 Del Skrevet 6. juni 2011 Tror jeg skal se om det bedrer seg på noen dager, hvis ikke så fikser jeg meg en legetime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå