Gjest alexandra1 Skrevet 8. juni 2011 #21 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg er SELVFØLGELIG enig med de andre her. En slik person viser bare av seg selv at han ikke har særlig evne til empati, og er veldig veldig egoistisk! Mange mennesker er jo det, og det er også de som burde finne hverandre. La han nå få gå tilbake til eksen eller hva det blir. Du virker som en klok jente, og du må følge hjertet (og hodet) ditt her! Men jeg mener du skal si det til han. Jeg syns det er patetisk å late som man ikke bryr seg når man gjør det. Det blir et spill, og VIKTIGST: du kommer ikke så raskt over han da. Gjør det som er best for deg. Så si til han at først ble du såret, men nå ser du hvor totalt uakseptabelt han har oppført seg, og at du uansett har mistet respekten for han! Og dette er sant, for selv om du ikke føler det slik nå, så vil du garantert se på han som en under ditt nivå en dag:) Du kommer aldri til å angre på at du har sagt dette til han, eller at du ikke overså han fordi når man virkelig ikke bryr seg og respekter en person så sier man hva man vil! Dessuten var/er dere jo i et forhold, så virker bare merkelig å late som. Nei, si det til han. La han få høre det, og så... MOVE ON - (tro meg) til noe MYYYE bedre<3 Lykke til:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 8. juni 2011 #22 Del Skrevet 8. juni 2011 Fy faen så dårlig gjort. Hva skjer med gutter som ikke tørr å være MENN og være ærlige? Han holder deg jo på gress frem til han vet om han får eksen tilbake jo Håper virkelig du klarer å komme deg ut av dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 9. juni 2011 #23 Del Skrevet 9. juni 2011 For en drittsekk, må si jeg trodde jeg hadde hørt det meste men denne karen tar kaka. Kom deg bort fra han fort som f.... Også midt i eksamen på toppen av det hele. Som andre sier, han har virkelig ingen empati. Du har ikke tilfeldigvis en stor og sterk bror eller kamerat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 9. juni 2011 #24 Del Skrevet 9. juni 2011 Innse at han bruker deg for å få eksen tilbake! Kom deg unna, det er ikke håp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emo Fisk Skrevet 9. juni 2011 #25 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg hadde faktisk ikke giddet å vente til jeg kunne snakke med ham ansikt til ansikt engang. Jeg hadde sendt denne meldingen her som Alexandra1 kommer med, som sms siden han selv ikke er voksen nok til å være i skikkelig kontakt med deg (hvorfor skal du strekke deg da?), og så reist ut med noen venner på heisatur på byen. Skal love deg at du kommer til å få nok oppmerksomhet på byen til at du lett kan glemme denne dusten her. Så si til han at først ble du såret, men nå ser du hvor totalt uakseptabelt han har oppført seg, og at du uansett har mistet respekten for han! Det er melding som kommer til å gi virkning. Enten skjerper han seg fort som f, ellers blir du kvitt denne ungen for godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusen Skrevet 9. juni 2011 #26 Del Skrevet 9. juni 2011 Sove hos eksen???? Hadde jeg aldri godtatt!! Nei, dump fyren! Som mange andre sier her, han bruker deg tydeligvis for å få tilbake eksen... For en idiot! Er ikke meningen at man skal være sammen med en person som gir mer gråt enn glede!! Stol på magefølelsen din! Du skal se at en dag finner du en som VIRKELIG bryr seg om deg og da ser du bedre for en tosk han du er sammen med nå er. Klem til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katarinaz Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #27 Del Skrevet 9. juni 2011 Uff, jeg skal møte han i morgen! Jeg gruer meg så sinnsykt, jeg har nesten ikke lyst til å se ansiktet hans. Jeg er utrolig snill, som i det hele tatt vil møte han syns jeg. Skal la han forklare seg, og virkelig finne ut om han er over eksen. Jeg vil virkelig ikke la meg bli brukt på denne måten, makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. juni 2011 #28 Del Skrevet 9. juni 2011 jeg merker jeg blir litt irritert på denne karen her, bare av å lese dette jeg ts! vær så snill å ikke la han tro at han kan hæsje sånn med deg! ikke la han tro at han kan få deg såå enkelt rundt lillefingeren! ha bein i nesa, og hvis han hvor skapet skal stå!!! Vær sterk! jo lengre tid det går, jo mer følelser ( på romantiske og sårende følelser) får du kanskje for denne fyren- og enda mere såra blir du om det viser seg at det er noe mellom disse 2 hemmlighetsfulle menneskene. jeg sender deg en klem og ønsker deg det aller beste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katarinaz Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #29 Del Skrevet 9. juni 2011 jeg merker jeg blir litt irritert på denne karen her, bare av å lese dette jeg ts! vær så snill å ikke la han tro at han kan hæsje sånn med deg! ikke la han tro at han kan få deg såå enkelt rundt lillefingeren! ha bein i nesa, og hvis han hvor skapet skal stå!!! Vær sterk! jo lengre tid det går, jo mer følelser ( på romantiske og sårende følelser) får du kanskje for denne fyren- og enda mere såra blir du om det viser seg at det er noe mellom disse 2 hemmlighetsfulle menneskene. jeg sender deg en klem og ønsker deg det aller beste! Tusen takk! Skal være litt tøff mot han, vil veldig gjerne få de riktige svarene. Om han ikke klarer å forklare seg, ser jeg nesten ingen grunn til å bli i dette forholdet! Det er fryktelig trist. Men fortsatt, jeg skal ikke ta noen sorger på forskudd. Vi får se hva som skjer. Tusen takk for klemmen, den kommer godt med nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 10. juni 2011 #30 Del Skrevet 10. juni 2011 Uff, jeg skal møte han i morgen! Jeg gruer meg så sinnsykt, jeg har nesten ikke lyst til å se ansiktet hans. Jeg er utrolig snill, som i det hele tatt vil møte han syns jeg. Skal la han forklare seg, og virkelig finne ut om han er over eksen. Jeg vil virkelig ikke la meg bli brukt på denne måten, makan! Men har han ikke nettopp vist deg og alle andre at han IKKE er over eksen da? De er sammen til stadighet, han skulle sove hos henne...hva mer trenger du egentlig?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 10. juni 2011 #31 Del Skrevet 10. juni 2011 Lykke til TS og fortell oss hvordan det går idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 10. juni 2011 #32 Del Skrevet 10. juni 2011 Lykke til TS! Dette klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. juni 2011 #33 Del Skrevet 10. juni 2011 Helt enig med de andre her, han bruker deg til å få tilbake eksen sin. Sånn som han holder på er helt uakseptabelt. Om han ikke har vært utro fysisk (noe jeg tipper han har vært), så har han i det minste vært det psykisk. Han prioriterer jo henne foran deg. Håper virkelig ikke han klarer å overbevise deg om at dette er greit, men at du kutter han ut. Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 10. juni 2011 #34 Del Skrevet 10. juni 2011 Lykke til SKatarina, husk at du fortjener å bli behandlet som ei prinsesse, får du noe mindre så er det ikke verdt det. Stooor Klem, heier på deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 10. juni 2011 #35 Del Skrevet 10. juni 2011 Stå på, TS, det kan bli en røff kveld, men utfra hvordan han behandler deg er det nok best å rive plasteret av i ett rykk. Går alltid bra til slutt for tøffe jenter som tar vare på seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neyosa Skrevet 10. juni 2011 #36 Del Skrevet 10. juni 2011 Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 10. juni 2011 #37 Del Skrevet 10. juni 2011 Nei, nei, nei. Dette er IKKE greit av han! Han behandler deg fryktelig dårlig. Ta en prat med han, og si at enten må han skjerpe seg, eller så er det slutt. Du fortjener bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 11. juni 2011 #38 Del Skrevet 11. juni 2011 Nysgjerrig nå! Håper du er ferdig med kreket! Og håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katarinaz Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #39 Del Skrevet 11. juni 2011 Uff, det ble en lang prat og mye gråting! Kan ta det fra starten av Jeg startet med å forklare det hvordan jeg følte, og at begeret hadde rent over fra min side. Jeg sa rett ut til han at om han ikke skjerpet seg, var det slutt. Han virket utrolig overrasket, og visste ikke at jeg følte det sånn. Det første han gjorde da jeg sa det, var faktisk å fjerne alle bildene av henne på rommet. Deretter sendte han melding til bestevenninna si, og sa at han ikke kom til å sove hos henne og at hun bare fikk leve med det. Hun ringte han, og var fryktelig sur. Men han stod på sitt, og de skulle visst snakkes senere. Fikk vite i dag at de hadde visst hatt en ganske heftig krangel, men at hun forsto. Så det ser ut som om ting er på bedringens vei, det var i hvert fall godt å få det ut, og det virket som om han tok det til seg! Så jeg tror jeg tar ting som det kommer, fortsetter han å prioritere meg på denne måten så har han jo faktisk skjerpet seg. Så det var godt å vite, ting gikk mye bedre enn jeg hadde forventet! Bare håper han fortsetter sånn her! Og tusen takk til alle dere som bryr dere, har vært en ganske tung tid de siste dagene. Dere er gode dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 11. juni 2011 #40 Del Skrevet 11. juni 2011 Det er godt å høre, kjempe glad han forstod det og klarte å si ifra til henne. Masse lykke til framover!! Og husk at om han "glemmer" seg igjen så er det beste å ta tak i øret hans enn å ikke gjøre det. Klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå