AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #1 Del Skrevet 5. juni 2011 Har en intens kvalme som kommer og går. Har hatt det slik i sikkert en mnd nå. Har tatt to graviditetstester med 1 mnds mellomrom,så det kan vel ikke være det? Jeg greier å la være å spy, og det går over. Men det er utrolig ekkelt.. Råd? Hva kan dette være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 6. juni 2011 #2 Del Skrevet 6. juni 2011 Kanskje du er allergisk mot noe? Jeg har det også sånn, men min kvalme og smerte kan beskrives som mye verre (kan våkne om natt å tro jeg holder på å dø). Du kan jo prøve å ligge unna forskjellige matvarer som melk, epler og druer for å se om det er noe forskjell. God bedring =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #3 Del Skrevet 6. juni 2011 Kanskje du er allergisk mot noe? Jeg har det også sånn, men min kvalme og smerte kan beskrives som mye verre (kan våkne om natt å tro jeg holder på å dø). Du kan jo prøve å ligge unna forskjellige matvarer som melk, epler og druer for å se om det er noe forskjell. God bedring =) Ja,det er sånn jeg har det også! Det var en periode der jeg måtte spy hele tiden, og våknet av smerter om natten. Svelgte slangen, men de fant ingenting. Da får jeg tenke meg godt om hva jeg spiste, og så prøve å kutte ned Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå