Gå til innhold

Hva gir man til mannen i sitt liv?


Indira

Anbefalte innlegg

Og denne mannen har i tillegg alt!

Er ute etter noe kreative løsninger her... :P

Han ble veldig, veldig glad til bursdagen sin i sommer da han fikk et gavekort med meg som innhold! :lol:

Så han liker nok den typen gaver.

Dere jenter har sikkert noen ideer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spander en guttekveld på ham hjemme, hvor han kan invitere kameratene over på deilig mat som du har laget og lån/kjøp et nytt spill til Playstation/X-boxen, hvis han er interessert i det. Den nye Colin McRae er bra.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen i mitt liv skal få bilspill til Playstation og ratt&pedaler til jul i år. For to år siden fikk han bilbane, og det gjorde meg til den mest populære dama i hele kompisgjengen... ;)

Har også hatt hell med å gi to billetter til revy/standup show, sånn at vi kunne gå sammen. Har sett både Dagfinn Lyngbø, Thomas Giertsen og Herodes Falsk etter julegave-billetter.

Vet at noen har fått tatt pene bilder av seg selv, ikke nødvendigvis nakenbilder, og laget album til kjæresten. Eventuelt kan du jo lage album med bilder fra ting dere har gjort sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spander en guttekveld på ham hjemme, hvor han kan invitere kameratene over på deilig mat som du har laget og lån/kjøp et nytt spill til Playstation/X-boxen, hvis han er interessert i det. Den nye Colin McRae er bra.

:lol:

:enig::enig:

Godt forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære fikk en gang prøvetime på småflysertefikat. Kjempesuksess! Men han er flygal da, og var overlykkelig over å få prøve seg med spakene (jeg var pasasjer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Mannen min har fått lekre, frekke bilder av meg i sort/hvitt.

Søsteren min som er grafiker tok dem.

De ble DRITLEKRE og han er veldig glad i dem.

De mest uskyldige henger faktisk i sorte rammer i gangen vår.

Ellers har jeg meldt ham inn i fanklubben til et band han er sånn fan av ett år + at jeg klarte å skaffe en special edition CD av samme band.

I morgengave bestillte jeg en dag i studio med tekniker som han fikk.

(Han er glad i å spille)

Det trenger ikke å koste så mye å gi ham noe han blir ekstra glad for...

Det er bare å vri hodet og tenke kreativt.

Frekke bilder av kona setter de fleste menn pris på!!!

Hva med å ta kontakt med en fotolinje og en stylist-skole?De gjør sikkert jobben billig så de får øve seg!

Jeg hadde en del undertøysbilder.De fineste ble imidlertid bildene der jeg kun var iført pelskåper av ulike slag!

DØDSLEKKERT! :D

Klem fra Jule-Guapa :nisse::hjerte::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å kjøpe oss noe sammen istedenfor å kjøpe gaver til hverandre, men et år kjøpte vi gaver, og da ga jeg han Playstation. Den ble han veldig fornøyd med. I år har vi droppet gaver, og reiser heller på ferie i januar. Det er vi begge fornøyd med, er jo vanskelig å finne gaver til hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste tips tidligere her inne om proffe, smakfulle nakenbilder. Det er kanskje en ide viss du tørr?

Hvor kan man få gjort dette? Noen som har gjort dette? Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære fikk en gang prøvetime på småflysertefikat. Kjempesuksess! Men han er flygal da, og var overlykkelig over å få prøve seg med spakene (jeg var pasasjer).

Fortell!

Hva kostet det og hvor var det hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...