am07 Skrevet 5. juni 2011 #1 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg tok piercing i tunga for 3 dager siden, og lurer på en ting. Skal ut å fly til Kreta om 11 dager, tror dere tunga kommer til å hovne opp eller at jeg skal få noe vondt på flyet? :-S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #2 Del Skrevet 5. juni 2011 haha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
am07 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juni 2011 haha.... Er ikke noe HAHA det ? Søstra mi tok sånn greie i øret og fikk drit vondt å hovna opp og sånn, så derfor jeg lurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #4 Del Skrevet 5. juni 2011 eg tok i tunga i mai i fjord, og reiste i sluttn av juli, jeg merket ingenting.. etter noen dager er jo hevelsen og irritasjonen vekke og tunga er normal igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #5 Del Skrevet 5. juni 2011 Du er litt hysterisk på det her med å hovne opp. Det er ingenting annet enn infeksjon e.l sykdom som får tunga til å hovne opp mer enn normalt når man har stukket hull i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #6 Del Skrevet 5. juni 2011 Det har da ingenting å gjøre med å skulle ut å fly. Det er normalt å fly, folk i hele verden har piercinger og flyr daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå