Gå til innhold

Jeg vil ikke på ferie med kjæresten min.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Trampoline

Klart jeg vil tilbringe tid med ham, men noen ganger er ha litt tåpelig. Han klenger litt mye og blir for fort brun. Da ser jeg bleik og teit ut. Vi skal da være likeverdige. Det ser ikke sånn ut om han ser ut som han har vært der lengre enn meg. Jeg vil også betale litt, men han insisterer på å betale alt. I tillegg er jeg veldig attraktiv. Så mange menn blir fort litt opptatt av meg. Det er jo ikke noe jeg kan for, men han synes det er ubehagelig. Jeg vil på ferie med ham egentlig, men det er litt vanskelig bare.

TS

Jasså, du sier meg så.... Er det mulig å være så selvopptatt? :roll:

Jeg blir nesten flau på dine vegne å lese dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et forslag: book om turen og dra heller til Sibir midt på vinteren. Ingen av dere får farge, og om noen ser på deg kommer du til å være så innpakka i bobledress at ingen ser hvordan du ser ut uansett. Mulig shoppinga ikke er det helt store, men jeg har sett på Animal Planet at de har tigre der - det kan jo bli spennende! I tillegg blir det trolig dritdyrt å komme seg dit, så da får du sikkert mulighet til å bli med og spleise.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann. Lykke til med å få det forholdet der til å fungere!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA!

Åh, så synd det er på deg som er attraktiv og har en kjæreste som blir fort brun! Enn at han gjør det da, fytti katta for en kjæreste. Han bør dumpes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Håper han finner noen andre å ta meg seg på ferie til den drittplassen jeg, noen som blir like fort brun som han.

Så kan jo du være hjemme og ha masse alenetid?

:jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra han med deg på en 10 timers shoppingtur. Gjør deg klar til ny shoppingtur neste dag. Da tenker jeg at han kommer til å si at du kan få dra alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quelleriel

Enten så er du et teit troll, eller så er du bare teit. :fnise:

Hvis dette virkelig er seriøst... Hvis du ikke har lyst til å dra, så drar du ikke. It's not that hard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg vil tilbringe tid med ham, men noen ganger er ha litt tåpelig. Han klenger litt mye og blir for fort brun. Da ser jeg bleik og teit ut. Vi skal da være likeverdige. Det ser ikke sånn ut om han ser ut som han har vært der lengre enn meg. Jeg vil også betale litt, men han insisterer på å betale alt. I tillegg er jeg veldig attraktiv. Så mange menn blir fort litt opptatt av meg. Det er jo ikke noe jeg kan for, men han synes det er ubehagelig. Jeg vil på ferie med ham egentlig, men det er litt vanskelig bare.

TS

TROLL LITT MER DA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahahahah tenk så respektløst hvordan i all verden kan han tilalte seg å bli fortere brun enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sunblock!

Endelig en fornuftig kommentar! Vi vil jo at ts skal få en fin ferie!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en fornuftig kommentar! Vi vil jo at ts skal få en fin ferie!

Vil vi?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...