Gå til innhold

Jeg vil ikke på ferie med kjæresten min.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min og jeg skal på ferie snart. Vi skal til Alanya.. Av alle drittplasser. Kjæresten min er en dritt å reise på ferie med. Han er snill og sånn, passer på meg. Men han krever at jeg er med ham hele tiden. Jeg vil være litt alene også. Er jeg teit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min og jeg skal på ferie snart. Vi skal til Alanya.. Av alle drittplasser. Kjæresten min er en dritt å reise på ferie med. Han er snill og sånn, passer på meg. Men han krever at jeg er med ham hele tiden. Jeg vil være litt alene også. Er jeg teit?

Hvis dere skal på ferie sammen, så er det vel vanlig å være sammen og ikke hver for seg?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skulle du ha tenkt på før dere avtalte å dra.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide å gjøre det slutt hvis du føler det sånn? Poenget med ferie er jo at det skal være koselig og at man skal tilbrige kvalitetstid sammen...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar dere kun dere to?

i så fall er det jo rart at dere drar på ferie sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg vil tilbringe tid med ham, men noen ganger er ha litt tåpelig. Han klenger litt mye og blir for fort brun. Da ser jeg bleik og teit ut. Vi skal da være likeverdige. Det ser ikke sånn ut om han ser ut som han har vært der lengre enn meg. Jeg vil også betale litt, men han insisterer på å betale alt. I tillegg er jeg veldig attraktiv. Så mange menn blir fort litt opptatt av meg. Det er jo ikke noe jeg kan for, men han synes det er ubehagelig. Jeg vil på ferie med ham egentlig, men det er litt vanskelig bare.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg drar på ferie med kjæresten min så har jeg ikke behov for alenetid. Ikke han heller. Det skulle tatt seg ut.

Så ja, for å svare på spørsmålet ditt, så synes jeg nok det er ganske teit av deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten bruker også å være på ferier sammen, men vi har forskjellige typer ferie. Vår favoritt er romantiske ferier og da ligger det i kortene at vi bare er sammen med hverandre heletiden! Men i motsetning til deg så er det noe vi ønsker :) Men vi er også på ferier oss to sammen med vennepar og venner. Da er vi også mye sammen alle mann, men det er også sånn at vi jentene drar å tar pedikyrer og manikyrer, mens gutta trener eller drikker øl. Da får man jo litt tid fra hverandre. Så, kanskje det er en løsning for dere? At dere har med noen som dere kjenner på turen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg vil tilbringe tid med ham, men noen ganger er ha litt tåpelig. Han klenger litt mye og blir for fort brun. Da ser jeg bleik og teit ut. Vi skal da være likeverdige. Det ser ikke sånn ut om han ser ut som han har vært der lengre enn meg. Jeg vil også betale litt, men han insisterer på å betale alt. I tillegg er jeg veldig attraktiv. Så mange menn blir fort litt opptatt av meg. Det er jo ikke noe jeg kan for, men han synes det er ubehagelig. Jeg vil på ferie med ham egentlig, men det er litt vanskelig bare.

TS

Herregud. :skratte:

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Jadda..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto!

Hvis du synes det er et problem at han blir fortere brun, og at det er et problem at du er attraktiv... da bør du kanskje tenke litt etter og finne ut hva det virkelige problemet er...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto!

Hvis du synes det er et problem at han blir fortere brun, og at det er et problem at du er attraktiv... da bør du kanskje tenke litt etter og finne ut hva det virkelige problemet er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Latterlig...

kjæresten din hørtes jo veldig god ut, og du burde ikke ta ham for gitt, dra på ferietur og kos dere begge to, kun i hverandres selskap.

Om det blir vanselig ser jeg ikke helt poenget med å være kjæreste med deg..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojda! sendte innlegget mitt to ganger jeg :S ikke meningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mauna Lee

Akkurat i Tyrkia er det jo en liten fordel å ha med seg en gutt, er de jo himla innpåslitne der nede...

Hva vil du gjøre på alenetiden din da? shoppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest thelife

haha, herregud :skratte:

Gå litt inn i deg selv, og tenk over hva du virkelig vil! Du snakker jo omtrent i mot deg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som om TS er den skarpeste kniven i skuffen. For en kjæreste hun har som blir brun når han er i syden! Han bryter jo med likestillingsreglene! Ha ha!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

TS

Å stakkars deg ! :skratte::skratte:

Bare å kvitte seg med ham umiddelbart.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Kjeder deg på en søndag?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...