sarahpi Skrevet 5. juni 2011 #1 Del Skrevet 5. juni 2011 er det noen som vet om et bra italiensk kurs i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 5. juni 2011 #2 Del Skrevet 5. juni 2011 Bruk google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 5. juni 2011 #3 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg kan godt anbefale noen – om du kan skrive “italienskkurs” uten mellomrom først! Det er ett ord, ikke to... Det er en stund siden jeg gikk på kurs i Oslo, men jeg var veldig fornøyd med både Scuola d’Italiano og Språkskolen CIAO. Sistnevnte holder kursene sine på St. Sunniva skole, Akersveien 4, mens Scuola d’Italiano er i Bygdøy Alle så du kan jo se hva som passer best for deg. Det fine med Scuola d’Italiano er at de har egne lokaler med en fin liten kafe, kulturarrangementer, matkurs, vinkurs osv. Jeg pleide å spise der etter jobben før kurset begynte. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sarahpi Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 21. juni 2011 har sette litt, men finner ikke noen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 er det noen som vet om et bra italiensk kurs i Oslo Det spørs hva du tenker på, språk, kunst, matlaging etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sarahpi Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 22. juni 2011 språkkurs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå