Gå til innhold

Gutter og anal sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ingen som har noe gpunkt i rumpa. Bare fordi 1 avis lagde en litt teit overskrift en gang i tiden, tror alle at gutter har gpunkt oppi der.

Det folk mener er prostataen, som er et bløtt organ, og sansynligvis ikke har godt av at man dytter borti det.

Tror du hadde likt en liten finger oppi der jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du hadde likt en liten finger oppi der jeg.

Jeg syns det er digg rundt der, men ikke inni. Det kjennes ut som at jeg må bæsje da. Greier ikke helt å ha sex mens jeg føler meg bæsjatrengt :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva Yme mener/føler eller avisoverskrifter i senga. Det jeg derimot bryr meg om er at det føles digg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva Yme mener/føler eller avisoverskrifter i senga. Det jeg derimot bryr meg om er at det føles digg :)

Den dagen du opplever å få sår og rifter, eller en eller annen infeksjon på grunn av kloakkstakingen din, vil du nok ikke være så kjepphøy, tenker jeg. (Det er jo flust med bakterier bak der).

Folk som driver med analsex ser jeg rett og slett ned på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva Yme mener/føler eller avisoverskrifter i senga. Det jeg derimot bryr meg om er at det føles digg :)

Man får gjøre akkurat som man vil, selvfølgelig. Jeg har ikke tenkt til å ta noen sjanser på ting som kan føre til at jeg får varige problemer med kroppen seinere bare fordi det var digg da jeg var ung.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stimulerer prostata på sykehus yme, for å få tømt det vi refererer som "precum", for hard stimuli er vondt, ved korrekt stimuli kjennes det ut som en våt drøm ca....

Bersjefælelsen kommer fra lukkemuskelen, er alltid sånn først, til man kommer lengre inn og så presser fremover mot pikken, prøv alene en gang, då skjønner du hva jeg mener. (man må inn og forbi lukkemuskelen før man presser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man får gjøre akkurat som man vil, selvfølgelig. Jeg har ikke tenkt til å ta noen sjanser på ting som kan føre til at jeg får varige problemer med kroppen seinere bare fordi det var digg da jeg var ung.

Har du noen kilder på det? Hadde du vært en AB hadde jeg bare fnyst av det, men: hva kan skje og hvordan? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen kilder på det? Hadde du vært en AB hadde jeg bare fnyst av det, men: hva kan skje og hvordan? :)

Jeg har aldri lest noe forskning om det, så det er derfor skriver at jeg ikke tar noen sjanser.

Det jeg tenker er at det er et bløtt organ man driver å dytter borti. Evolusjonsmessig er det ingen grunn til at indre organer skal ha måtte utviklet seg til å tåle direkte og regelmessig behandling på den måten (det er også en grunn til at de sitter beskyttet bak hardt skjelett og muskulatur), så jeg tar rett og slett ikke sjansen på å drive å dytte borti dem, tilfelle det kan skade dem over tid.

Det kan godt hende at det ikke er farlig, og folk skal selvfølgelig få gjøre som de vil, men som sagt så tar ikke jeg noen sjanser på sånt, tilfelle det skaper problemer seinere, noe jeg ikke ser bort ifra at det gjør, siden det da er et indre organ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri lest noe forskning om det, så det er derfor skriver at jeg ikke tar noen sjanser.

Det jeg tenker er at det er et bløtt organ man driver å dytter borti. Evolusjonsmessig er det ingen grunn til at indre organer skal ha måtte utviklet seg til å tåle direkte og regelmessig behandling på den måten (det er også en grunn til at de sitter beskyttet bak hardt skjelett og muskulatur), så jeg tar rett og slett ikke sjansen på å drive å dytte borti dem, tilfelle det kan skade dem over tid.

Det kan godt hende at det ikke er farlig, og folk skal selvfølgelig få gjøre som de vil, men som sagt så tar ikke jeg noen sjanser på sånt, tilfelle det skaper problemer seinere, noe jeg ikke ser bort ifra at det gjør, siden det da er et indre organ :)

Googla litt og fant blandt annet en tråd her på kg hvor saken er blitt debattert. Lommelegen sier det er trygt:

http://www.lommelegen.no/826196/analsex

Ingen steder sto det at det var farlig, og i tillegg er jo anal sex utbredt. Ville vært klar og tydelig helseinfo om dette fra flere hold om det her var farlig :P

At du ikke har lest noe om det (som ikke må være forskning, det her er såpass basic at det nok ikke er front-linje-forskning lenger :P) har ingenting med saken å gjøre. Du liker det ikke, og jeg tror egentlig det stopper der. På innlegga dine lukter det "dette er farlig" lang vei, selv om du ikke har noen som helst kunnskap om emnet. Det er bare useriøst! I samme tankegang:

Databruk er ikke for meg, tar ikke sjansen på å få seriøse langtidsskader av denslags. Nå vet jeg absolutt ikke noe som helst om emnet, men det hindrer meg ikke i å tenke mitt! Skjermen inneholder lys, og å se på den lysende sola er jo ikke bra. Data er derfor mest sannsynlig utfarlig!

Endret av Bårdsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Nei, prostata er ikke noe g-punkt. G-punktet til kvinner er heller ikke et g-punkt, men koblet sammen med klitoris (klitorisen er ca. like stor som en gjennomsnittlig penis, bare at den beveger seg innover istedet for ut).

Men vi kaller begge for g-punkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva man kaller punktet, så lenge jeg kan poke på det og fyren liker det :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

De stimulerer prostata på sykehus yme, for å få tømt det vi refererer som "precum", for hard stimuli er vondt, ved korrekt stimuli kjennes det ut som en våt drøm ca....

Bersjefælelsen kommer fra lukkemuskelen, er alltid sånn først, til man kommer lengre inn og så presser fremover mot pikken, prøv alene en gang, då skjønner du hva jeg mener. (man må inn og forbi lukkemuskelen før man presser)

Korrekt. :)

Det føles alltid ut som jeg må bæsje når penisen trenger inn i rumpa mi.. Men følelsen gir seg etter en kort stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googla litt og fant blandt annet en tråd her på kg hvor saken er blitt debattert. Lommelegen sier det er trygt:

http://www.lommelegen.no/826196/analsex

klipp

Jeg har aldri prøvd å masere prostataen min, så jeg veit ikke om jeg liker det eller ikke.

Jeg har lest en del om det nå, og det som står er at å masere den kan være bra for helsa, så lenge man gjør det forsiktig.

Hvis man dunker borti den fort og hardt, som man gjør hvis man blir knulla av en dildo, kan det faktisk føre til en hel del dødelige ting.

Å masere den lett med fingrene kan være veldig bra, og til og med "helbrede" den, om den sliter med ting.

Å drive knulle borti den med en dildo, buttplugg elle strap-on kan være veldig farlig.

Sitat og lenke:

(Noen av disse problemene er relatert til sykdommer man kan ha i prostataen, men noen av tingene gjelder også for friske personer. Jeg fant ikke så mye info hvor det bare sto om analsex, men det vil jo ha samme virkning på den om man dunker borti den fordi man vil masere den, eller om man gjør det fordi man har sex)

" There are some precautions to take when you perform prostate massage. Some advocate vigorous prostatic massage. According to medical professionals, this can be harmful and fatal. In some circumstances, depending on the severity of your prostate problem, it can lead to blood poisoning (septicaemia), spreading of cancer cells to other parts of the body, prostatic calculi (Fournier's gangrene), tearing of rectal membrane, and hemorrhoid outbreak. You may find it painful during the massage if you are suffering from prostatitis or inflammation of prostate. If you can't find any relief after three vigorous massages, then most likely this kind of massage is not doing you any good.

Article Source: http://EzineArticles.com/507209 "

Sitat og link:

"Prostate massaging and prostate milking can cause severe damage to your prostate if done too hard. In extreme cases, it can even cause death."

"Your prostate gland has organ/glandular tissue, muscle tissue and fascia (the tissue that connects and covers the prostate gland.

Muscle and fascia are generally pretty tough tissue. Glandular and organ tissue is always much more delicate and more easily damaged."

http://www.prostate-massage-and-health.com/self-prostate-stimulation.html "

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De stimulerer prostata på sykehus yme, for å få tømt det vi refererer som "precum", for hard stimuli er vondt, ved korrekt stimuli kjennes det ut som en våt drøm ca....

Bersjefælelsen kommer fra lukkemuskelen, er alltid sånn først, til man kommer lengre inn og så presser fremover mot pikken, prøv alene en gang, då skjønner du hva jeg mener. (man må inn og forbi lukkemuskelen før man presser)

Bersje? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri prøvd å masere prostataen min, så jeg veit ikke om jeg liker det eller ikke.

Jeg har lest en del om det nå, og det som står er at å masere den kan være bra for helsa, så lenge man gjør det forsiktig.

Hvis man dunker borti den fort og hardt, som man gjør hvis man blir knulla av en dildo, kan det faktisk føre til en hel del dødelige ting.

Å masere den lett med fingrene kan være veldig bra, og til og med "helbrede" den, om den sliter med ting.

Å drive knulle borti den med en dildo, buttplugg elle strap-on kan være veldig farlig.

Sitat og lenke:

(Noen av disse problemene er relatert til sykdommer man kan ha i prostataen, men noen av tingene gjelder også for friske personer. Jeg fant ikke så mye info hvor det bare sto om analsex, men det vil jo ha samme virkning på den om man dunker borti den fordi man vil masere den, eller om man gjør det fordi man har sex)

" There are some precautions to take when you perform prostate massage. Some advocate vigorous prostatic massage. According to medical professionals, this can be harmful and fatal. In some circumstances, depending on the severity of your prostate problem, it can lead to blood poisoning (septicaemia), spreading of cancer cells to other parts of the body, prostatic calculi (Fournier's gangrene), tearing of rectal membrane, and hemorrhoid outbreak. You may find it painful during the massage if you are suffering from prostatitis or inflammation of prostate. If you can't find any relief after three vigorous massages, then most likely this kind of massage is not doing you any good.

Article Source: http://EzineArticles.com/507209 "

Det är farligt att slita sönder fittan också, men som alltid med sex så känner man ju efter vad som är skönt och inte. Är det inte skönt slutar man! Och skulle partnern gå loss med en dildo som om den vore en K-pist så säger man bara stopp. Bra är att redan på förhand be partnern att vara försiktig och allra bäst är att hålla sig till ställningar där du har kontroll på fart och djup. Testa gärna på egen hand innan du låter någon annan göra det så att du vet hur det känns och om du gillar det eller inte. ;)

Ta det lugnt så går det bra! (De dödliga utgångarna du nämner gäller för övrigt bara sjuka personer, det värsta du kan råka ut för som frisk är hemorrojder och analsprickor. Det i sig kan naturligtvis få konsekvenser, men är man försiktig, använder tillräckligt med glidmedel och har en partner som är införstådd med riskerna så går det oftast bra.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det lugnt så går det bra! (De dödliga utgångarna du nämner gäller för övrigt bara sjuka personer, det värsta du kan råka ut för som frisk är hemorrojder och analsprickor. Det i sig kan naturligtvis få konsekvenser, men är man försiktig, använder tillräckligt med glidmedel och har en partner som är införstådd med riskerna så går det oftast bra.)

Jeg har lest mange flere sider enn de 2 jeg linka til, og det er, som jeg nevnte, ikke bare syke prostataer som kan føre til at man dør, hvis man er veldig uforsiktig.

Det spiller ingen rolle for meg hva folk gjør med rumpa si, og nå var det jo sånn at det var veldig bra å masere prostataen, både helsemessig og fordi det var digg, så det er det bare å gjøre, men om man ikke er forsiktig så er det faktisk veldig farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...