Gå til innhold

Gutter og anal sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg driver å roter med en fyr og en kveld mens vi driver på, så tar han fingeren minn i munnen hans og så i rompa hans. Med en gang ble jeg litt overrasket, men siden han ville det så mye, så gjorde jeg det. Så lenge det ikke er min rompe så greit nok tenkte jeg.

Jeg vil si at jeg ikke er så prippen og prøver gjerne nye ting, men dette overrasket meg litt. Er dette noe gutter liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kun opplevd omvendt, at guttene vil ha en finger opp i min rompe. Skjønner virkelig ikke hva de får ut av det, jeg får virkelig ikke noe ut av det! :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Det der hørtes flott ut! Er ikke alle gutter som er så åpne at de tør å prøve slikt, men de som får noe utav det, gjør det gjerne som fast innslag fordi det er så himla deilig. Er helt normalt at menn opplever sterkere og bedre orgasmer når de får stimulert prostata.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constantine

ÆÆÆÆSJ! høres helt sykt ut spør du meg... jaja..verden er gal. Har også opplevd gutter som er fiksert på det området, og det er ille nok; heldigvis har det aldri vært omvendt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kvinnfolk skal noengang få stikke en finger eller to oppi mitt rompehull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Ingen kvinnfolk skal noengang få stikke en finger eller to oppi mitt rompehull!

Too bad for you.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg har bare vært borti én fyr som hadde lyst, og når vi først kom igang så skulle det ikke mange omgangene til før han var åpen for både plugs og strap-ons. Jeg synes fortsatt det var tøft av han å være såppas åpen om det, for det dessverre fortsatt veldig tabulagt.

Ut ifra min erfaring så er det ikke så veldig vanlig, men jeg har heller ikke hatt sex med så utrolig mange at jeg kunne ha laget en tilfredsstillende statistikk over det. I alle tilfeller så beriker det sexlivet synes jeg, og han jeg fikk eksperimentere med nøt det iallefall hundre prosent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doktor'n

Interessant å legge merke til at det fremdeles finnes noen som ikke har forstått at rompa er til å drite med. Mye av spenningen knyttet til analfikseringen har med følelsen av at man gjør noe litt "frekt". Man tror at det er så "himla deilig", som noen skrev her, men jeg lurer på om ikke det "deilige" har mer med opplevelsen av at man gjør noe litt "ulovlig". Det at flere synes det er litt ekkelt, bidrar også til at anal-tilbederne får enda mer vann på mølla, og forteller oss at vi ikke har skjønt hvor deilig det faktisk er, og "stakkars oss" osv. De føler at de tør å gjøre noe mange andre ikke tør, eller vil, og det skaper en ekstra sterk opplevelse av at å putte din eller noen andres finger opp i hullet hvor middagen fra i går kommer ut, er bare helt himmelsk. Hehe! Det er nesten så jeg må humre litt med meg selv.

Dersom endetarmen var ment som sexens høyborg, hvorfor er klitoris plassert der den er? Vi kunne da i det minste fått et par små klitoriser like på innsiden av fiseringen? Det hadde jo vært et bra signal om at her er det bare å trøkke på. Men, men, vi skjønner jo ingenting, vi som liker å benytte oss av de mer velegnede variantene av kroppens hulrom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Du må gjerne få lov til å synes at analsex ikke gir nytelse, det er din kropp og jeg kan ikke si hvordan den reagerer. Men du må ikke tro at denne svadaen din om hvorfor jeg og andre (også menn) liker analplay biter på. Ja, det er noe sexy med at det er tabu, men det er fortsatt ekte fysisk nytelse involvert.

Analsex er ikke for alle, og tro det eller ei, de fleste respekterer det. Klarer du å respektere at noen liker analsex?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om flere gutter som liker at jeg stimulerer g-punktet deres, rett før orgasme tar jeg gjerne en finger i nærheten, og han kommer heftigere enn ellers. Så ja, jeg tror nok det er noe i det ;) Men det er jo klart, det er ikke alle som liker dette, eller tør prøve dette (hvorfor vet jeg ikke), og da er det jo ok å ikke stikke fingeren inn før han syns det er greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å legge merke til at det fremdeles finnes noen som ikke har forstått at rompa er til å drite med. Mye av spenningen knyttet til analfikseringen har med følelsen av at man gjør noe litt "frekt". Man tror at det er så "himla deilig", som noen skrev her, men jeg lurer på om ikke det "deilige" har mer med opplevelsen av at man gjør noe litt "ulovlig". Det at flere synes det er litt ekkelt, bidrar også til at anal-tilbederne får enda mer vann på mølla, og forteller oss at vi ikke har skjønt hvor deilig det faktisk er, og "stakkars oss" osv. De føler at de tør å gjøre noe mange andre ikke tør, eller vil, og det skaper en ekstra sterk opplevelse av at å putte din eller noen andres finger opp i hullet hvor middagen fra i går kommer ut, er bare helt himmelsk. Hehe! Det er nesten så jeg må humre litt med meg selv.

Dersom endetarmen var ment som sexens høyborg, hvorfor er klitoris plassert der den er? Vi kunne da i det minste fått et par små klitoriser like på innsiden av fiseringen? Det hadde jo vært et bra signal om at her er det bare å trøkke på. Men, men, vi skjønner jo ingenting, vi som liker å benytte oss av de mer velegnede variantene av kroppens hulrom.

Guttas g-punkt ligger nå engang til slik at man må inn i analen for å stimulere den, sånn er det bare. Så du har faktisk en klitoris på innsida av fiseringen din. Min er riktignok plassert på utsiden, men får å aktivere den, så må det faktisk litt fiseringaction til, det være seg fingre, munn eller pikk. Hva med å bare bli enige om at vi liker forskjellige ting? Noen elsker bondage, noen ser ikke poenget. Er helt sikkert noen ting du liker som jeg synes er helt på trynet. Så lenge du og din partner har det fint, kan du ikke bare være fornøyd med det, og ikke legge deg opp i andres sexliv? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutt som digger finger i rumpa her. Kjæresten min lurte på om jeg likte det, jeg svarte at det visste jeg ikke enda, og det viste seg at det var digg ;) Har en liten buttplug jeg bruker fra tid til annen :) Det er ganske enkelt kjempgodt og intenst, men såpass intenst at det ikke er et fast innslag :)

Til posterne som tydeligvis ikke så trådtittel: hold dere for fanken unna sexlivet mitt! Jeg bryr meg fint lite om hva dere liker, og dere har ingenting med hva jeg liker å gjøre. Litt på gjerdet om det er snakk om trolling eller ikke :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Madammen har jo uttrykt et ønske om å utforske det området på meg. Jeg vet at det mest sannsynlig vil være ufattelig digg, men jeg takler det fortsatt ikke. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av spenningen knyttet til analfikseringen har med følelsen av at man gjør noe litt "frekt". Man tror at det er så "himla deilig", som noen skrev her, men jeg lurer på om ikke det "deilige" har mer med opplevelsen av at man gjør noe litt "ulovlig".

Ja, og hva så? Sex handler ikke bare om fysikk. Klart at følelsen av å gjøre noe skittent og litt forbudt er med på å øke spenningen knyttet til analsex, men det trenger da ikke å gjøre det problematisk. Når det er sagt er analen en følsom sone, og siden alle kropssdeler er erogene med bearbeiding så er jo dette et samspill mellom det fysiske og det mentale, som all annen seksuell aktivitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, greit for gutter å ha brukerprofil på "kvinneguiden" men synes det blir for homo å utforske sine erogene soner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har noe gpunkt i rumpa. Bare fordi 1 avis lagde en litt teit overskrift en gang i tiden, tror alle at gutter har gpunkt oppi der.

Det folk mener er prostataen, som er et bløtt organ, og sansynligvis ikke har godt av at man dytter borti det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sambo gillar också att få ett finger i rumpan och det är inget konstigt med det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...