Gå til innhold

Layaspot klitoris vibrator


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Layaspot funker på meg, men da må den være på den sterkese vibreringa, man på presse hardt i tillegg og gjerne adde kjærestens negl på den ene sida av klitten og laya'n på den andre. Jadda, må være sterkt!! Så jeg vurderer en av disse massasjestavgreiene som mest ser ut som en slags stavmikser til å elte kjøtt med. Og som går på strøm. Stakkars kjæresten min sliter seg jo helt ut når hun skal bruke vibrator på meg når hun må bruke alle kreftene hun har omtrent, haha!

Noen som har prøvd dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, de har jeg og sett på. Men jeg syns liksom det blir litt kleint å komme med en kjøttmikser i senga liksom, kunne de ikke bare vært mindre!!! :fnise: De virker deilige.. :) Men kjipt at de er store og lager masse lyd, er liksom greit for meg alene(men da har jeg jo el-tannbørsen igrunn...) ER JO for å ha med partner... tørr ikke ta med tannbørsta i sengen, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, skjønner den! Det er lissom litt mer sexy med en liten, sort layaspot enn at det ser ut som man skal ut og borre istykker litt asfalt! :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja!! Huff... hmm, men hvordan er layaspot sånn med tanke på styrke, vet du hvordan en el tannbørste er? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mx fighter er genial! Svær, og bråker MYE, men fy faen så effektiv! Kraftigere saker skal du lete lenge etter :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...