Gå til innhold

Layaspot klitoris vibrator


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger en sterk vibrator for å komme, har brukt el.tannbørste før og de er jo ganske sterke, så fikk jeg meg en vibrator og den kommer jeg ikke med, er bare svak vibrering. De sa på kondomeriet den var sterk, men de gjorde de vel for å selge.. Har ikke lyst å brukte mange hundre kr på noe som ikke funker så håper på å få svar fra noen som kan anbefale noen sterke vibratorer, som jeg gjerne skal kunne bruke sammens med typen, da er det jo ok at den ikke lager for mye lyd(så mye at d blir turn off liksom...) og at den er liten..

så litt på denne layaspot, erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fable

Om du syns en elektrisk tannbørste har sterk vibrering, så ja, da er sikkert layaspoten sterk nok for deg.

For meg ble den for svak, slukte batteriet for fort og joda, den lager jo lyd.

Jeg var ikke fornøyd, men så er jeg litt kresen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med denne, den vibrerer sterkt og den har ikke så høy lyd at naboene hører den ;) Men den sluker batterier, så her kreves det gode batterier og ikke billigversjonene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du har kondomeriet i nærheten, be om å få kjenne på den! Det fikk jeg og det var det som gjorde at jeg kjøpte den til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fornøyd med Layaspot. De mest bortkastete pengene jeg har brukt. Anbefaler den ikke. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haren

Om du trenger sterk vibrering(vanlig vibrator ikke holder) så er ikke Layaspot noe for deg.

Den funker for meg(selv om jeg ikke er fornøyd med holdbarhet/kvalitet) - men en venninne av meg må ha vibratorer som går på strøm og ikke batteri, da dette visstnok skal være mye mer kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, var jo veldig varierende så er litt usikker. Ja, det er sant, og jeg har kondomeriet i nærheten, men det er litt kjipt for de kjennes ofte sterkere der enn det de er når de kommer på klitten. Men, du som postet først her, syns ikke du el tannbørste er sterkt, kan jo hende det varierer, men min er veldig sterk, dvs jeg kan ikke ha den rett på.. etc. Men ja, noen som vet om en sterkere en da,eller en annen de vil anbefale... føler det er så mye " tulle vibratorer" der ute, med dårlig kraft, masse lyd.. etc.. ( og lyd er ikke så farlig med tanke på naboer.. de hører oss nok likevel.. :fnise: men tenkte mer på at det ikke blir kleint når vi bruker den sammen, kjipt om den har en jæævlig lyd da... )... håper på flere svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fable

Jeg har bare en billig oral b elektrisk tannbørste, den man får kjøpt i dagligvare butikker.

Så vet ikke...kanskje den er svakere enn de andre elektriske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg også har oral b, den til 250 el 300 kr.. men ja, kan jo hende du trenger enda kraftigere :) men vet du om noen vibratorer jeg kan bruke da?.. føler desverre at de på kondomeriet sier at liksom alle er sterke :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosenknoppen

Jaaaa!!! Den er awesome! Og har et skikkelig søtt og uskyldig design! Jeg liker den kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde jeg glemt lå i min kjære pandoras eske! Husker jeg likte den godt, men må bruke en del håndbevegelser for å få nok trykk, jeg liker at det foregår litt røft med godt trykk. Men ja, kan anbefale den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Layaspoten vibrerer en god del kraftigere enn en elektrisk tannbørste. Jeg bare elsker min, men har skjønt at det som gjelder for meg, gjelder ikke for alle andre. Nå må det sies at jeg hater konstant vibrering og har min på impuls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ikke på langt nok sterk nok for meg, men så trenger jeg ganske sterk og konstant vibrasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg trenger en sterk vibrator for å komme, har brukt el.tannbørste før og de er jo ganske sterke, så fikk jeg meg en vibrator og den kommer jeg ikke med, er bare svak vibrering. De sa på kondomeriet den var sterk, men de gjorde de vel for å selge.. Har ikke lyst å brukte mange hundre kr på noe som ikke funker så håper på å få svar fra noen som kan anbefale noen sterke vibratorer, som jeg gjerne skal kunne bruke sammens med typen, da er det jo ok at den ikke lager for mye lyd(så mye at d blir turn off liksom...) og at den er liten..

så litt på denne layaspot, erfaringer??

Ikke prøvd den, men kondomeriet har jo orgasmegaranti! :fnise:

Hvis den ikke er sterk nok leverer du den bare tilbake og sier du trenger noe kraftigere, så får du pengene igjen. Ingenting å tape! :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøvd den, men kondomeriet har jo orgasmegaranti! :fnise:

Hvis den ikke er sterk nok leverer du den bare tilbake og sier du trenger noe kraftigere, så får du pengene igjen. Ingenting å tape! :lur:

tusen takk for svar alle sammen!

Men er du sikker på det, føler det er for godt til å være sant å at de da har det intervjuet med deg for å finne det ut.. menmen, dere som trengte en sterke vibrator enn layaspot, HVA kjøpte dere da? Greit å dra i butikken å ha noen i bakhode :-)

Jeg liker ikke pulsering sånn kjempe, sterk og kraftig funker best, så kan jeg isåfall heller pulsere den selv med bevegelsene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS igjen

HVa med de dere andre, er jo så mange, leia ditt å datt eller noe, gjør ikke noe om det koster litt, eller.. helst under 700 men er den over 500, da skal den være god!!! jeg vil ikke bruke over 700 tror jeg... man vet liksom ikke hva mn får.. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her. var denne vibratoren jeg prøvde etter jeg "sluttet" med el-tannbørsten. Min lenke

men så ser jeg at ifølge den infoen som står nedenfor har denne bare 3 på vibrasjon, så var kanskje ikke så rart da?.. hmm, men..håper på noe svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ser på erotikknett sin shop, så har de et eget tegn som viser hvor kraftig vibreringen er. Om du liker det kraftig kan du se etter vibrator der og sile ut de som ikke er så kraftige ;)Layaspot får 4 i vibrasjon der og

2 i lydnivå. Lelo siri for det samme, 4 og 2, mens lelo Nea bare får 2 på vibrering og 1 på lyd, så denne er en god del svakere.

her har jeg søkt på vibratorer som er sterkt vibrerende med med lav lyd, du kan jo se om noen av disse frister og så spørre etter dem på kondomeriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!! :D Synes igrunn layaspot virker ok altså, men frister å kjøpe via erotikknett siden det er 150 kr billigere der på den enn på kondomeriet, men der har man jo orgasmegaranti pluss at det er i nærheten av meg så da kan jeg liksom få den med engang ( usikker på om forsendelsen på erotikknett faktisk er beskjeden? tenker mest på de som jobber på postkontoret da... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...