Gå til innhold

Tissing og urinveisinfeksjon


Gjest frk.UVI

Anbefalte innlegg

Gjest frk.UVI

Ok, kan være noe jeg innbiller meg. Men blir så forvirra.

Jeg hadde sex, tisset ikke etter sex(for har aldri slitt med urinveisinfeksjon, så tenkte det ikke var "nødvendig").

Så leste jeg at det lønnet seg å tisse alikevel, så jeg begynte å gjøre det. Og gjett hva jeg fikk da; urinveisinfeksjon!

Så hadde jeg sex igjen(flere ganger), og glemte å tisse etter sex. Fikk ikke Urinveisinfeksjon.

Så forrige uke kom jeg på det igjen, så begynte jeg å tisse etter sex. Og nå har jeg fått urinveisinfeksjon.

:sukk: blir oppgitt..

Flere som har opplevd dette? Er bare 17 år og kanskje litt uvitende :sjenert:

Og en annen ting, som jeg helt sikkert kunne klart å finne ut selv, men er jo litt "flaut" det og.. :fnise: hvor mye koster graviditetstest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det med urinveisinfeksjon etter sex kan jeg ikke svare på, for jeg har aldri opplevd det enten jeg tisser eller ei. Men jeg går alltid på toalettet for å tørke meg etter sex da. :)

Graviditetstester: De billigste jeg har kjøpt på apoteket koster ca. 150-200 kr synes jeg å huske. Vet det finnes mye billigere å få kjøpt på nett, men da tror jeg man kjøper flere om gangen. Kanskje først og fremst beregnet på prøvere som tester mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne vanlige graviditetstester på apotek koster litt over hundre for én og nærmere to hundre for en to-pakning. Nå får man også RFSU sine på diverse dagligvarebutikker, og 1-pk koster ca 70-90 kr (varierer fra butikk til butikk). sistnevnte fant jeg på nett til 69,- for en 2-pk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...