Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en


AnonymBruker

Kunne du hatt sex med en 28 år gammel jomfru  

56 stemmer

  1. 1. Kunne du hatt sex med en 28 år gammel jomfru?



Anbefalte innlegg

Gjest Fable

At regla er gammel gjør den ikke mindre aktuell av den grunn. Den var gyldig i går, er gyldig i dag, og kommer til å være gyldig i morgen. Jeg vet det, og du vet det.

Joda, greit det.

Om ikke det du sa bare var vås... Men det er det jo. Så da gjaldt det ikke igår, gjelder ikke idag og heller ikke imorgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, greit det.

Om ikke det du sa bare var vås... Men det er det jo. Så da gjaldt det ikke igår, gjelder ikke idag og heller ikke imorgen.

At kvinner flest er flokkdyr er ikke vås nei. Slutt å drite deg ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg er litt usikker. Ikke fordi jeg mener det er noe galt i å være godt voksen jomfru i seg selv, men fordi det kan bety at vi ikke deler samme syn på sex hvis det har vært et bevisst valg å avstå så lenge.

Og så må jeg innrømme at når jeg selv har hatt sex i årevis så er det ikke veldig fristende å ha et forhold med en som er helt uerfaren. Man lærer tross alt mange triks og teknikker etterhvert som man får en viss erfaring. Det kunne sikkert vært sexy å "lære ham opp", men kun for én natt, ikke et fast forhold.

Er veldig enig i denne jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å se kjønnsforskjellene her. De fleste menn synes det er ok, mens de fleste kvinner har motsatt synspunkt. Men kvinner er flokkdyr da uten selvstendig vurderingsevne, og vil nok tenke at siden fyren er jomfru så er det ingen som har villet ha ham og derfor må det være noe galt med ham.

Fin logikk det der. Min teori på at det er så mange menn som er åpne for å pule jomfuer er fordi de tenker at en jomfru har et dårlig sammenlikningsgrunnlag og dermed blir mindre krevende i sengen og til utstyr. :popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakta er at de fleste menn sent i tjueårene(eller eldre) som fremdeles er jomfru ikke er det av eget valg. De fleste av oss har normale drifter, men det kan være forskjellige årsaker til at man ikke får utløp for dem. Som regel er det snakk om sjenanse, vanskeligheter med å knytte seg til andre personer, depresjoner o.l. som gjør at man aldri kommer seg opp av "startgropa". De aller fleste av disse er i utgangspunktet helt greie gutter(ikke alle selvfølgelig), med både utdannelse, jobb, bil osv. Bare se på it nerdene, dette er helt oppegående og inteligente gutter, men allikevel vil jeg anta det er temmelig høy debutalder der i gården. Noen debuterer aldri.

Jeg mener seriøst en del av disse mennene kunne hatt godt av å gå til en prostituert og lært seg litt om seksualitet. Det er for mange faktisk eneste mulighet og det kan hende det hjelper mot intimitetsangsten. Sex er BASIC INSTINCT og alle burde få del i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakta er at de fleste menn sent i tjueårene(eller eldre) som fremdeles er jomfru ikke er det av eget valg. De fleste av oss har normale drifter, men det kan være forskjellige årsaker til at man ikke får utløp for dem. Som regel er det snakk om sjenanse, vanskeligheter med å knytte seg til andre personer, depresjoner o.l. som gjør at man aldri kommer seg opp av "startgropa". De aller fleste av disse er i utgangspunktet helt greie gutter(ikke alle selvfølgelig), med både utdannelse, jobb, bil osv. Bare se på it nerdene, dette er helt oppegående og inteligente gutter, men allikevel vil jeg anta det er temmelig høy debutalder der i gården. Noen debuterer aldri.

Jeg mener seriøst en del av disse mennene kunne hatt godt av å gå til en prostituert og lært seg litt om seksualitet. Det er for mange faktisk eneste mulighet og det kan hende det hjelper mot intimitetsangsten. Sex er BASIC INSTINCT og alle burde få del i det.

Enig!!!!! :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp tatt jomfrudommen på ei 26 år gammel jente (kjæresten min).

Har ingen problemer med å gjøre dyden, veldig intimt og artig å være den første. Men irriterer meg grenseløst over alt som følger med det. Mangel på seksuell erfaring og seksuell selvtilitt gjør henne ganske så kjedelig i senga, null spontanitet eller initiativ noensinne noe som gjør at jeg nesten føler meg masete når jeg vil ha sex med kjæresten min når vi bare har vert i sammen noen uker. Gleder meg veldig til den dagen hun slutter å være en madrass og bidrar litt mer til morroa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...