Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en


AnonymBruker

Kunne du hatt sex med en 28 år gammel jomfru  

56 stemmer

  1. 1. Kunne du hatt sex med en 28 år gammel jomfru?



Anbefalte innlegg

Kunne du hatt sex med en 28 år gammel jomfru om du likte personen?

Begrunn gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne du hatt sex med en 28 år gammel jomfru om du likte personen?

Begrunn gjerne.

Ja, det kunne jeg. Har vel ingenting å si om personen er 28 år gammel eller ikke. Det kan ha skjedd ting i livet til denne personen som har gjort at han/hun ikke har ønsket å ha sex med andre før nå. Feks. dårlig oppvekst, noe som kan føre til dårlig selvfølelse og vanskeligheter med å knytte seg til andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dersom jeg likte personen og det føltes naturlig, så absolutt. Spiller ingen rolle om personen hadde hatt sex før eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du hatt sex med en 28 år gammel jomfru om du likte personen?

Begrunn gjerne.

Interessant avstemming.

Den sier en del om verdiene til de ulike debattantene.

Dømmende vs. ikke dømmende.

Nyansert vs. unyansert.

Dere som har stemt NEI, hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naturligvis. Om vedkommende er jomfru spiller ingen rolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så klart.

Jeg liker henne tydeligvis både av utseende og personlighet, ellers ville jeg ikke en gang tenkt på å ha sex med henne, og at hun da er jomfru har lite å si. Bare å gå rolig frem det, hisse henne skikkelig opp før en entrer forsiktig.

Hun har i alle fall ingen å sammenligne deg med, og er garantert svært lærevillig. :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fable

Hadde en lang lang lang diskusjon om dette her på kg for ikke mange ukene siden, så kommer ikke til å gå så veldig mye inn på hvorfor. For folk her er uenige uansett, og jeg har ingen intensjoner om å overbevise de.

Men svaret ble nei. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birry93

Om jeg liker personen, og h*n har en kropp jeg tenner på, hadde ikke det vært noe problem for meg. Hadde vært litt digg å "lære opp" en fersking, hehe. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

det er ikke noe idéelt da jeg foretrekker personer med en viss erfaring men hadde jeg likt personen så kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kunne jeg ikke det. Jeg forventer at mannen vet hva han gjør i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til ONS hadde det blitt feil, jeg håper også for hans del at han ikke debuterer ved en ONS. Ellers; helt flott! Jeg er kanskje gammeldags, men "å lære hverandre å kjenne" er kjempepirrende. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg. Det kan være ulike grunner til at hun har valgt å vente. Så lenge jeg likte henne hadde det ikke gjort noe. Det er jo ganske fint å vite også, at man er den første for noen, og kan gi dem et godt, positivt bilde av sex! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle; hvis jeg liker henne er det dèt som teller, ikke hvorvidt hun er jomfru eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cosette

Tja, jeg er litt usikker. Ikke fordi jeg mener det er noe galt i å være godt voksen jomfru i seg selv, men fordi det kan bety at vi ikke deler samme syn på sex hvis det har vært et bevisst valg å avstå så lenge.

Og så må jeg innrømme at når jeg selv har hatt sex i årevis så er det ikke veldig fristende å ha et forhold med en som er helt uerfaren. Man lærer tross alt mange triks og teknikker etterhvert som man får en viss erfaring. Det kunne sikkert vært sexy å "lære ham opp", men kun for én natt, ikke et fast forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å se kjønnsforskjellene her. De fleste menn synes det er ok, mens de fleste kvinner har motsatt synspunkt. Men kvinner er flokkdyr da uten selvstendig vurderingsevne, og vil nok tenke at siden fyren er jomfru så er det ingen som har villet ha ham og derfor må det være noe galt med ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fable

Interessant å se kjønnsforskjellene her. De fleste menn synes det er ok, mens de fleste kvinner har motsatt synspunkt. Men kvinner er flokkdyr da uten selvstendig vurderingsevne, og vil nok tenke at siden fyren er jomfru så er det ingen som har villet ha ham og derfor må det være noe galt med ham.

Fortsatt opphengt i den samme gamle regla ser jeg :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt opphengt i den samme gamle regla ser jeg :sleeping:

At regla er gammel gjør den ikke mindre aktuell av den grunn. Den var gyldig i går, er gyldig i dag, og kommer til å være gyldig i morgen. Jeg vet det, og du vet det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...