Gjest Emily25 Skrevet 5. juni 2011 #1 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Som liten var det en periode der jeg stadig drømte at jeg fløt i et basseng. Lå liksom på magen med ansiktet ned i vannet. Og for hver gang jeg drømte at jeg fløt i vannet, var jeg et steg nærmere bunnen. Utrolig ekkelt! Siste gangen jeg drømte at jeg fløt i vannet, var jeg nesten helt ned på bunn. Og da stoppet det. Aldri mer har jeg drømt om det. Sykt ekkelt... Og jeg husker det i dag også. Jeg pleier ikke å huske drømmer i lang tid etterpå, men dette er ikke noe jeg glemmer med det første nei! En annen drøm jeg ikke glemmer så lett er at jeg ofte drømte at jeg fløy. Jeg var også litt liten da. Det var liksom hvit røyk og jeg begynte å fly etter den. Drømte det 3-4 ganger eller noe. Dette var ikke så ubehagelig å drømme om, men heller irriterende. For nå jeg våknet føltes det som jeg faktisk fløy! og da ville jeg så gjerne fly igjen... Men det er jo umulig. En gang da jeg var rundt 13-14 år, før jeg dro til Paris med moren min, drømte jeg kort og greit om en smal gate mellom to murbygninger. Og den smale gata var heller ikke så lang da, ca. 10 meter. Og nesten helt på slutten av gata, ved veggen sto det en lyktstolpe i midten. Ganske sånn små-skummel liten smal gate. Se for dere gangstere eller en gjeng eller lignende som står og henger der. Lyktstolpa var på, så det var noe gult lignende lys som gjorde at gata ikke var så altfor mørk, men fortsatt skummel. Enda skumlere ble det når moren min og jeg var i Paris, og gikk rundt i byen på kvelden. Så snudde jeg meg og fikk øye på den smale gata med lyktstolpe som lyste. Fy faen... det grøsset skikkelig inni meg. Jeg drømte om en gate i Paris FØR jeg dro til Paris...! HAHA! Dejavuu eller noe. Det var da tre av mine rareste drømmer. Men når jeg tenker meg om handler ofte drømmene mine om vann, drukning, åpent hav, ulykker i vann blant annet. Endret 5. juni 2011 av Emily25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
raWr Skrevet 5. juni 2011 #2 Del Skrevet 5. juni 2011 Drømte om at jeg så på madammen sleike rumpeballene til en neger, veldig iherdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 5. juni 2011 #3 Del Skrevet 5. juni 2011 - Drømte at en kompis av meg hadde kjøpt seg en liten ponni og kledd på den one-piece. Han ble skikkelig frustrert da han skulle vaske one-piecen fordi hver gang han skulle putte den i vaskemaskina så stakk ponnien ut igjen. Tok lang tid før jeg fikk forklart ham at han ikke skulle putte selve ponnien i vaskemaskina. - Drømte at jeg var i Berlin med ei venninne, på et kjøpesenter. Vi løp rundt og prøvde å få kjøpt oss noe å drikke (øl, el) men uansett hvor vi gikk fikk vi bare tynn te! Etter en stund satte vi oss ned på en benk, og plutselig kom en kollega av oss vandrende ikledd lederhosen, tyrolerhatt (med rosa fjær i), gjeterstav og en flokk på førti flamingoer etter seg. - Drømte at jeg satt i en bil på en parkeringsplass med ei venninne, og var veldig stressa fordi vi måtte forte oss å kjøre vekk derfra. Venninna mi skulle bare lese ferdig avisa først. Plutselig kom det en kjempe med klubbe og begynte å slå istykker ting rundt oss. Vi kjørte vekk, men da hoppet kjempen oppå bilen, så venninna mi fant ut at vi måtte råkjøre litt på motorveien slik at den ramla av. Det gikk til slutt greit, og vi kom frem til noen venner som bodde i en kjellerleilighet. Alle var veldig begeistra siden katten hadde lagt egg. Det ble klekket ut små kattunger med fjær(!) og alle fikk ta med hver sin hjem. - Senest i natt drømte jeg at jeg skulle smugle biler fra Tyskland til Sveits. Fant ut at det gikk bra så lenge jeg putta bilene i Rema-poser. Akkurat hvordan det gikk til er litt vanskelig å beskrive, men på et eller annet vis funket det helt strålende. - Drømte at venninna mi og jeg hadde vært på ferie og kjøpt oss tryllestaver, og da vi kom hjem skulle vi ha fest for å feire innkjøpet. Har et klart bilde av at jeg satt i en trapp og veivet med tryllestaven, og til slutt klarte jeg å få en blyant til å fly. Festen skulle være i et hus langt oppi fjellet, og alle ble bedt om å ta med drikke. Dette ble på et vis misforstått, så alle tok med hvert sitt kjøleskap. Vi hadde til slutt en liten kasse øl, femten kasser brus og 37 kjøleskap. Jeg måtte dra til naboen (som bodde temmelig langt unna) på scooter for å få tak i whisky, men hver gang jeg kom frem hadde naboen flytta huset sitt. Etter mye om og men fikk jeg tak i det jeg skulle, og kom tilbake, men da hadde alle sammen lagt seg til å sove i hvert sitt kjøleskap, og venninna mi hadde laget brusfontene. - Drømte at en kompis av meg ringte og sa at han hadde gitt opp økonomi (han studerer til siv-øk) og kjøpt seg bondegård og en hel flokk med griser. Han hadde ikke peiling på hvordan grisene virket, men mente at siden jeg hadde drevet med hest kunne jeg sikkert hjelpe ham. ...jeg må slutte å sove... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enceladus Skrevet 5. juni 2011 #4 Del Skrevet 5. juni 2011 Drømte ei natt for mange år siden at jeg var på en stor krabbebåt, en sånn båt som bruker å være med på Deadliest Catch på Discovery. Det var skikkelig grunnt vann, man kunne se ned til bunnen. Pluselig var det noen som saborterte for oss med å kutte linene til alle teinene. Jeg fikk i oppgave å svømme ned til havbunnen for å se. Da fikk jeg øye på en OND sjøstjerne med motorsag som kuttet linene. Sammarbeidspartneren til den onde sjøstjernen var en diiiger GOMMEBOKS på størrelse med meg. Gommeboksen hadde både hender og føtter, og jeg våknet av at gommeboksen gav meg en ørefik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå