Gå til innhold

Dumpet typen for en ny, savner x'en

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så fortvilet nå. Jeg hadde vært sammen med x'en (x-samboeren) min i 4 år før jeg dumpet han for en annen. Men saken var at jeg hadde psykose da det skjedde. Trodde jeg var verdensmester i alt og innbilte meg at min daværende kjæreste var psykopat bl.a. Vi dro på tur sammen på fjellet, sto på brett og skulle ha en fin tur... trodde han.. men jeg hadde i bakhodet hele tiden at dette skulle bli turen der vi ble venner, da jeg under min psykose innbilte meg at kompisen hans var forelsket i meg - og jeg han, og at han skulle komme dit vi var og at min x skulle overrekke meg til han fordi det var det rette. Jeg var HELT på jordet. Så kom vi hjem fra turen. Snakket ikke sammen på vei hjem. Han dro til søsteren sin for å sove der. Jeg ble sittende på facebook og chatta med en kollega fra jobben. Jeg følte plutselig en forelskelse og at vi hadde så god kjemi, så vi fant ut at vi skulle treffes dagen etterpå. Det endte med at jeg ble med han hjem, da jeg ikke orket å være alene hjemme. Var fremdeles overbevist at x'en min var slem og gal. Noe som ikke er tilfelle, da han er en kjempesnill og god gutt..

Jeg ble hos han nye typen til vi tilslutt fant oss en leilighet sammen. Nå har vi bodd sammen i 4 mnd og jeg klarer nå ikke å slutte å tenke på x'en min som jeg var så slem mot. Han er verdens snilleste han også, men dette skjedde så altfor fort. Jeg begynner å føle at jeg har gjort en stor feil :( Jeg går rundt med en svær klump i magen hele tiden å føler meg helt tom. Er deprimert og føler meg rett og slett ensom. Jeg sendte x'en en mld i går om at ikke vi kunne treffes, da jeg føler jeg trenger å snakke med han. Men jeg får veldig dårlig samvittighet i forhold til den nye typen. Vi burde jo være nyforelska og lykkelige, men det er vi ikke.. Han nye sier han elsker meg hele tiden og gir meg masse oppmerksomhet, men jeg vet ikke om mine følelser er ekte eller ikke. Jeg har slitet en del med psykiske problemer oppgjennom og det har toppet seg nå. Alt er vanskelig å fordøye. Er så redd for at jeg har gjort en STOR feil. Men samtidig har vi et nytt hjem, dårlig økonomi, vanskelig å bryte ut av et forhold når man bor sammen. I tillegg jobber vi jo sammen, men jeg trives ikke på jobb i det hele tatt og prøver å få meg ny jobb, noe som er vanskelig når jeg ikke har det bra med meg selv. Vet ikke hva jeg vil få ut av dette innlegget, men jeg trenger virkelig å få luftet tankene og kanskje få noen råd.

Hilsen frustrert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fable

Kutt ut begge to til du har fikset problemene du har FØR du tar kontakt med den eventuelle mannen du vil ha tilbake.

Sjansen for at han vil ha deg tilbake er vel ikke så veldig stor? Men prøv hvertfall å vise at du jobber hardt med dette og prøver å fikse det.

Psykoser er ikke til å spøke med.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det er mulig det hadde vært det beste, men jeg vet ikke om jeg klarer å være alene.. Tror ikke x'en vil ta meg tilbake, nei... men jeg føler jeg må snakke ut med han. Det er ikke første gang jeg har hatt psykose heller.. Vært så dum å røyke mariuana, noe jeg tydeligvis ikke tålte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...