Gå til innhold

usikker på morgendagen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har vært gift i mange år og vi har barn sammen. for noen år tilbake ble jeg kontaktet av en gammel ex som jeg aldri har glemt. I starten var kontakten liten men etter hvert ble den mer og mer og jeg ble med tiden klar over at han var den jeg ønsket å leve med. Det er sterk passion mellom oss og den har blitt sterkere med årene. Han er også gift og vi snakker aldri om å forlate den vi bor sammen med. Saken er at jeg ikke klarer å leve med han jeg er gift med lenger. Det er ingen passion, vi har ikke hatt sex på mange år og jeg har flere ganger sagt at vi bør gå hver til oss. Men han ønsker at vi skal fortsette. Selv om jeg aldri har spurt vet jeg at den andre aldri vil gå ut av sitt ekteskap. Så mitt spørsmål er at samme hva som skjer med meg blir det vel rett å gå ut av det jeg lever i nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville tatt steget ut ifra det forholdet du er i nå. Siden du skriver at du har mistet gnisten i forholdet. Blir liksom ikke rett i mine øyne at du skal forsatt være gift med en du egentlig ikke føler noe for og forstår ikke helt hvorfor typen din vil være sammen med en som ikke elsker han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ville tatt steget ut ifra det forholdet du er i nå. Siden du skriver at du har mistet gnisten i forholdet. Blir liksom ikke rett i mine øyne at du skal forsatt være gift med en du egentlig ikke føler noe for og forstår ikke helt hvorfor typen din vil være sammen med en som ikke elsker han.

TS her

Er enig med deg, men ikke lett så lenge han ønsker en annen løsning. Tiden vil nok vise hva som skjer. For meg er det viktig at passion er der. Blir tøft for oss begge men ikke rett slik det er nå. Takk for svaret ditt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...