Gjest Virvel Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Min superdrøye foundation begynner nå likevel å bli tom, og den produseres dessverre ikke lenger, så jeg må finne på noe nytt. Og ettersom jeg er en stakkars fattig student kan det ikke koste for mye heller... Jeg har veldig lys blandingshud og vil ha noe som ser så naturlig ut som mulig (selvfølgelig, det er da vel ingen som vil se ut som plastikk ). Når jeg sier "billig" mener jeg rundt 100 kroner, kanskje opp til 150, men noe mer enn det kan jeg nesten ikke ta meg råd til slik som økonomien er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg brukte tidligere en fra body shop, den tror jeg kostet rett over 120 kr, og var veldig fornøyd! Husker ikke hva den heter dessverre, men på BS har de ganske lyse farger også. Ellers har jeg en venninne som bruker Isadoras foundation, og hun er kjempe fornøyd. Personlig ville jeg iallefall ikke kjøpt Mawfactors, de likte jeg ikke, altfor dekkende go "pudderaktige". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 12. november 2003 #3 Del Skrevet 12. november 2003 Hva med Max Factors Facefinity? De har i hvertfall en helt lys farge. Jeg brukte den en stund som dekkstift, og den sitter veldig bra. Men den er veldig dekkende, noe jeg ikke likte fullt så godt. Ellers kan du kanskje se deg om hos Body Shop, sminken derfra er stort sett av rimelig høy kvalitet. Clinique er heller ikke blant de dyreste, tror jeg. Prøv i et parfymeri for å finne riktig farge, deretter kan du jo bestille hos Strawberrynet?. Priser Strawberrynet: Clarins Hydrating Foundation: ca 200NOK Clarins Multi-Matte Foundation: ca 195NOK Clinique Soft Finish Foundation: ca 137,- NOK Om du finner fargen du er ute etter, er en annen sak, men det er jo verdt forsøket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Millamania Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 Maybelline har en foundation for blandingshud, "fresh matte"..den er lett, ikke så veldig dekkende og har en fin mattende effekt! Pris ca 100. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg bruker Max Factor Seamless makeup. Den er ikke dekkende, gjør vare ansiktet jevnt og toner ned litt urenheter o.l. Tror at jeg betaler ca 90 kroner for en tube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 13. november 2003 #6 Del Skrevet 13. november 2003 Det er Body Shops Everyday foundation jeg har brukt til nå, men de har jo byttet ut all sminken der, og jeg har gjort et par bomkjøp etter det, så jeg har blitt litt skeptisk... Takk for tips, i hvert fall! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 13. november 2003 #7 Del Skrevet 13. november 2003 Har en som jeg tror er fra Loreal eller Maybelline eller noe (kjøpt den på H&M). Den heter hvertfall "Air Wear". Den er ikke fet og ser jevn og naturlig ut. Jeg er veldig fornøyd, og bruker den bare til fest så den er veldig drøy. Brukte en stift fra Body Shop før, men den var veldig fet. Prøvd en del andre, også fra parfymerier, men denne er faktisk den JEG liker best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 13. november 2003 #8 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har funnet meg en foundation fra Rimmel jeg. Lurer på om den heter Double Act eller noe sånn... Grunnen til at jeg liker den, er at den har en farge som passer meg. Jeg er veldig lys, og "alle" andre blir for mørke eller for rosa. Men denne liker jeg altså, i fargen Porcelain. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 14. november 2003 #9 Del Skrevet 14. november 2003 Air Wear fra L`oreal er jeg også veldig fornøyd med. Drøy er den også. Et lite tips for å drøye en nesten tom foundation er imidlertid å klippe over tuben på midten, det er som regel fortsatt en del igjen når du ikke får ut mer ved å klemme på tuben. Putt begge delene i en brødpose etterpå, så holder den seg like bra selv om tuben er klippet i to! Er jo verdt å forsøke å se om det er mer igjen når man er mer eller mindre pengelens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #10 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg bruker fresh matte fra Maybelline, og er rimelig fornøyd.Har prøvd det meste- Clinique super-balanced make-up krem (grufull,alt for tung og dekkende), en eller annen Rimmel (*grøss*),L'oreal translucide (bra) og ideal balance kompaktfoundation fra samme merke (greit nok, men veldig tørt, tror du må ha veldig fet hud for at det skal ha optimal effekt).Testet ut en prøve på skinlike fra nivea for et par dager siden, og den anbefales ikke..var rett farge, likevel så ansiktet mitt ut som en maske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 14. november 2003 #11 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg bruker som regel Total Finish fra Kanebo, men den blir nok litt for dyr for deg den nå... Men, jeg kan anbefale Facefinity fra Max Factor, som er en god del billigere! Både kompaktpudderet og den flytende er jeg fornøyd med. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå